اطلاع‌رسانی فوری و روایت اول، بخشی از مقابله با خرابکاری علیه صداوسیما

سرویس: سیاسیکد خبر: 315318|22:17 - 1400/11/07
نسخه چاپی
اطلاع‌رسانی فوری و روایت اول، بخشی از مقابله با خرابکاری علیه صداوسیما
اکبر نصراللهی استاد ارتباطات معتقد است که اطلاع‌رسانی فوری و روایت اول، بخشی از پروژه‌ مقابله با خرابکاری امروز علیه صداوسیماست.

به گزارش امروله ،اکبر نصراللهی استاد ارتباطات در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: اقدام امروز منافقین با توجه به کثرت شبکه‌های رادیو و تلویزیونی ابررسانه سازمان صداوسیما و سابقه نفوذ در زندان اوین و حمله سایبری آبان گذشته به جایگاه‌های سوخت عجیب نبوده است.

نویسنده کتاب مدیریت پوششاخباربحران در رسانه‌های حرفه‌ای  با تشکر از سرعت عمل نسبی صداوسیما در اطلاع‌رسانی و مدیریت موضوع افزود: کشور با مخاطرات و بحران‌های نوظهور  مواجه است، لذا باید  تدبیر شود تا جلوی تبدیل این نوع مخاطرات به بحران گرفته شود و در صورت وقوع با اطلاع‌رسانی صحیح  و سریع و روایت اول، دشمن را  در حمله به افکار عمومی ناکام گذاشت.

منافقین حرف‌ها و شعارهای بی‌اثری که امروز در چند ثانیه از شبکه یک سیما  انتشار دادند، هر روز در رسانه‌هایی که با پول  آمریکا و  رژیم صهیونیستی تاسیس کردند، پخش می‌کنند. گروهک تروریستی  منافقین با پناه بردن به صدام و ترور و شهادت  رساندن حدود 20 هزار نفر از مردم بی گناه و  مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس قوه قضاییه، جایگاهی در ایران ندارد و اینگونه اقدامات، مردم را یاد جنایت‌های  آنان می اندازد.