طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس

سرویس: ورزشیکد خبر: 315503|21:38 - 1400/11/27
نسخه چاپی
طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس
برد پرگل منچسترسیتی در شروع بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوید دیدارهای پر افت وخیز بعدی در قاره سبز را داد.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرنگار مهر، رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۳:۳۰ سه شنبه شب گذشته با برگزاری دو دیدار همزمان بین تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن - رئال مادرید و دیدار اسپورتینگ لیسبون پرتغال - منچسترسیتی انگلیس آغاز شد.

تقابل لیونل مسی مقابل کهکشانی‌های مادرید باعث شد تا نگاه اکثر هواداران فوتبال به قلب پاریس باشد. این دیدار در حالی که تا ثانیه‌های پایانی با تساوی بدون گل همراه بود با گلزنی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی در دقیقه (۳+۹۰) همراه بود تا بردی خفیف در خانه نصیب این تیم شود.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار نیز به پنالتی از دست رفته لیونل مسی اختصاص داشت که با واکنش تیبو کورتوا نتوانست دروازه رئال را با پیراهن تیم فرانسوی فتح کند.

طوفان سیتیزن ها در شب برد دیرهنگام پاریس

دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها با آتش بازی سیتیزن ها در پرتغال همراه شد تا این تیم با پنج گل از سد میزبان خود عبور کند.

شاگردان پپ گواردیولا در منچستر سیتی توانستند با پنچ کل از سد اسپورتینگ بگذرند. ریاض محرز (۷)، برناردو سیلوا (۱۷ و ۴۴)، فیل فودن (۳۲) و رحیم استرلینگ (۵۸) برای منچستر گلزنی کردند.

بازی‌های برگشت این تیم‌ها ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.

شایان ذکر است در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعت ۲۳:۳۰ امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها اینتر میزبان لیورپول است و در دیگری سالزبورگ در اتریش از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کند.