یک دومی و دومقام سومی حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی درمسابقات انتخابی تیم ملی

سرویس: ورزشیکد خبر: 283752|14:06 - 1394/02/13
نسخه چاپی
یک دومی و دومقام سومی حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی درمسابقات انتخابی تیم ملی

به گزارشامروله، 

منصور کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حسین نظری در وزن 46 کیلوگرم، آرمین بابایی در وزن 63 کیلوگرم، محمدرضا مرادیانی در وزن 69 کیلوگرم و محمدحسین کرمی در76 کیلوگرم آزادکاران استان کرمانشاه در مسابقات انتخابی تیم ملی بودند.

وی افزود: برهان سخنی در وزن 50 کیلوگرم، محمدسعیدعزیزی در وزن 63 کیلوگرم و پیمان جلیلیان در وزن 69 کیلوگرم نیز نمایندگان استان در رقابت های انتخابی فرنگی بودند.

کیانی ادامه داد: در کشتی آزاد و در وزن 63 کیلوگرم آرمین بابایی پس از کشتی گیر مازندرانی عنوان دوم و نایب قهرمانی را کسب کرد و محمدحسین کرمی نیز در76 کیلو جایگاه سوم مشترک را در کنار کشتی گیر مشهدی از آن خود کرد.

وی گفت: محمدرضا مرادیانی دیگر آزادکار کرمانشاهی حاضر در این مسابقات نتوانست به جایگاهی بهتر از ششمی وزن 69کیلوگرم دست یابد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه در ادامه به رقابت های کشتی فرنگی نیز اشاره کرد و گفت: محمدسعید عزیزی در63 کیلوگرم در کنار کشتی گیر مازندرانی جایگاه سوم مشترک را بدست آورد.

کیانی ادامه داد: در 69 کیلوگرم نیز پیمان جلیلیان نتوانست به مقامی بهتر از پنجمی دست پیدا کند و برهان سخنی دیگر فرنگی کار کرمانشاهی وزن 50 کیلوگرم نتوانست به مقامی دست یابد.

وی در پایان اظهار کرد: نفرات برتر این رقابت ها برای شرکت در مسابقات آسیایی هند و جهانی بوسنی و هرزگوین انتخاتب خواهند شد.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان با حضور155 کشتی گیر از18 استان کشور در خانه کشتی شماره دو مجموعه آزادی تهران برگزار شد.