نماینده کنگاور: انقلاب یمن در برابر تمام دسایس خارجی می ایستد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 283753|14:07 - 1394/02/13
نسخه چاپی
نماینده کنگاور: انقلاب یمن در برابر تمام دسایس خارجی می ایستد
پایگاه خبری امروله : نماینده مردم صحنه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد جدید عربستان در باره انجام مذاکره و گفت و گوهای سیاسی با مقامات یمنی افزود: قطعا انقلاب یمن در برابر تمام دسایس و اقدامات کشورهای مداخله جو می ایستد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام وحید احمدی  با اشاره به شکست ائتلاف آل سعود برای ضربه زدن به انقلاب یمن گفت: شکست عربستان در تجاوز به کشور یمن به زودی محقق خواهد شد و بارها مقامات کشورمان بویژه رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که این اقدام کودکانه عربستان نتیجه ای جزء شکست ندارد.

رییس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اقدام تجاوزکارانه عربستان به یمن نه تنها برای این کشور هیچ فایده ای ندارد، بلکه این اقدام آل سعود موجب وحدت و انسجام میان نیروهای مردمی با ارتش یمن و تشخیص دوست و دشمن از سوی مردم یمن می شود.

احمدی افزود: از طرف دیگر یمن هم بخوبی می تواند از اقدامات نسنجیده ائتلاف سعودی استفاده کند و ضمن مدیریت داخلی، با گروه های تروریستی و حمایت شده از سوی عربستان مقابله کند وهمچنین جنبش انصارالله در این مدت توانست بخش اعظمی از مناطق این کشور را از وجود تروریست ها آزاد کند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی افکار عمومی منطقه علیه کشورهای متخاصم بویژه عربستان است اما مجموعه مباحث نشان می دهد که تجاوز آل سعود به مردم یمن نتیجه ای جزء خفت و خواری برای این کشورها نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: قطعا شکست عربستان در یمن سرآغازی بر شکست های پی در پی رژیم آل سعود و همپیمانانش در منطقه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد