محبی:

1000 مدرسه استان کرمانشاه امسال هوشمند سازی می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 283877|17:13 - 1394/02/15
نسخه چاپی
1000 مدرسه استان کرمانشاه  امسال هوشمند سازی می شود
پایگاه خبری امروله : مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با استفاده از ظرفیت مشارکت و کمک های مردمی امسال 1000 مدرسه در سطح استان کرمانشاه هوشمند سازی می گردد.

به گزارشامروله، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان صحنه گفت: اقتدار علمی و تولید علم های نوین توسط جوانان ایران اسلامی به واسطه تلاش های معلمانی به دست آمده که با عشق و ایثار ، خود را وقف پیشرفت کشور کرده اند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز در سال گذشته 4 میلیارد تومان برای مدرسه سازی پرداخت کرده اند افزود : علاوه بر این رقم کمک های خودجوش مردمی برای ساخت و بهسازی مدارس 3 میلیارد تومان بوده است.

 

سلیمان محبی با اشاره به اینکه در گذشته تنها سه حوزه تصحیح برگه امتحانی در استان وجود داشت تصریح کرد: متاسفانه به دلیل تعداد کمبود این حوزه ها معلمان مجبور بودند برای تصحیح برگه های دانش آموزان به مرکز استان مراجعه کنند ولی امسال این تعداد را به 11حوزه امتحانی افزایش داده ایم که شهرستان صحنه یکی از این حوزه های تصحیح برگه می باشد.

 

محبی در پایان خاطر نشان کرد : در سال 93 حدود 600 مدرسه در سطح استان کرمانشاه هوشمند سازی شده است که با مساعدت و مشارکت مردمی این رقم در سال 94 به 1000مدرسه رسید که انشاالله 1000 مدرسه دیگر نیز در سطح استان کرمانشاه هوشمند سازی می شود.

 

در پایان این مراسم از معلمان برتر شهرستان صحنه با اهداءلوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد