امروله گزارش می دهد

اعلام آمادگی مردم شهرستان صحنه در راهپیمایی حمایت از کودکان یمن + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 283926|08:38 - 1394/02/17
نسخه چاپی
اعلام آمادگی مردم شهرستان صحنه در راهپیمایی حمایت از کودکان یمن + تصویر
پایگاه خبری امروله : طی گفتگوهایی که با آحاد مختلف مردم شهرستان به عمل آمد ، آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان یمنی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار امروله : طی گفتگوهایی که با آحاد مختلف مردم شهرستان به عمل آمد ، آمادگی خود را برای حضور در راهپیمایی حمایت از کودکان یمنی اعلام کردند.

 

 

 
حجت الاسلام والمسلمین همتی ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود، با اشاره به آيه شريفه: إِن تَمْسَسْكُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَإِن تُصِبْكُمْ سَيِّئَةٌ يَفْرَحُواْ بِهَا ... گفت: همچنانكه  خوارج به دليل همان تعصب و حماقت جاهلي بزرگترين دردسرها و فتنه انگيزي ها را در اسلام بوجود آوردند  امروز آل سعود نيز با کمک آمريكا و اسرائيل مصداق اين آيه شده است كه از آزاد انديشي ملتي در كشور خودشان  ناراحت است و به بهانه هاي واهي خون زنان و كودكان بي گناه را به زمين می ریزد.
 
من به عنوان یک طلبه قطعا در راهپیمایی روز جمعه شرکت خواهم کرد.
 
 
 
 
یک فرهنگی ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی جمعه عنوان کرد : ملتهاي مسلمان بايد در برابر مسلمان كشي آل سعود بپاخيزند  و در سراسر دنيا نسبت به اين جنايات غیر انسانی ابراز تنفر و انزجار داشته باشند.
 
 
 
 
 
یک دانشجو با بیان اینکه قطعا تمام دانشجویان صحنه ای در راهپیمایی محکوم کردن جنایات علیه یمن شرکت خواهند کرد عنوان کرد : بی شک دود این اتش به چشم خود سعودی ها می رود.
 
 
 
یکی از کسبه های بازار صحنه با بیان اینکه کشتار مردم یمن یک جنایت بزرگ علیه بشریت است گفت: عربستان در منطقه سیاست های غرب را پیاده می کند و با بردار کشی به دنبال کسب رضایت امریکاست.
 
 
 
ناصر گراوندی یکی از بازاریان صحنه ای با اشاره به اینکه حضور در رهپیمایی حمایت از مردم یمن وظیفه هر انسان است گفت: دیدن تصاویر کشته شدن کودکان بیگناه قلب هر انسان با هر رنگ و زبانی را به درد می آورد.
 
 
یکی از اصناف واقع در خیابان 17 شهریور صحنه ضمن دعوت همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی علیه کشتار مردم بی دفاع یمن گفت: درحالی که خاورمیانه مهد تمدن، فرهنگ و تعالی بشریت بوده، دیدن صحنه های برادرکشی بنام دین مبین اسلام به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
 
 
 
 
کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه ضمن دعوت تمام ورزشکاران برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم یمن گفت:بی شک، آمریکا و هم پیمانانش طبق تجارب قبلی که در لبنان، غزه، عراق و سوریه شکست خوردند در یمن نیز شکست مفتضحانه ای خواهند خورد.
 
 


یکی از فرهنگیان شهرستان صحنه ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی حمایت از مردم یمن گفت: به طور یقین پیروز واقعی این صحنه، مردم یمن هستند و مشارکت آمریکا در این جنایات آینده تاریکی را برای آل سعود رقم زده است.
 
 

شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم یمن کمترین کاری است که یک انسان دوست می تواند انجام دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد