منطقه «التواهی» در عدن به کنترل کامل انصارالله درآمد

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 283946|15:04 - 1394/02/17
نسخه چاپی
 منطقه «التواهی» در عدن به کنترل کامل انصارالله درآمد
ارتش و کمیته‌های مردمی یمن لحظاتی پیش بعد از بیرون راندن عناصر القاعده کنترل کامل منطقه «التواهی» واقع در عدن در جنوب یمن را به دست گرفتند.

به گزارشامروله،  به نقل از المسیره، نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن عناصر القاعده را از منطقه التواهی در عدن واقع در جنوب یمن بیرون راندند.

بر اساس این گزارش نیروهای مردمی و ارتش یمن کنترل کامل این منطقه را به دست گرفته‌اند.

همچنین المنار گزارش داد که ارتش یمن القاعده را از پادگان پلیس، قصر ریاست جمهوری و ساختمان رادیو و تلویزیون در عدن بیرون کردند.

در همین رابطه شیخ حسن ابوهدره رئیس انجمن جوانان منطقه "کیل" اعلام کرد که قبایل یمنی تعدادی از نظامیان عربستانی را اسیر کرده‌اند که فیلم آنها به‌زودی منتشر خواهد شد.

ابوهدره با اعلام اینکه قبایل یمنی از مواضعی که روز گذشته در نجران در اختیار گرفته بودند عقب نشینی نکرده‌اند، گفت که در این حمله قبایل یمن مقادیری موشک هم به غنیمت گرفته‌اند.

برخی منابع یمنی گزارش دادند که 4 پایگاه سعودی همچنان تحت سیطره قبایل یمن است و هیچ سعودی در داخل آن نیست.

منابع یمنی از کشته شدن «علی ناصر هادی» فرمانده منطقه چهارم عدن و از وابستگان عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن و نیز دو تن از همراهان وی در جریان درگیری با ارتش و کمیته‌های مردمی در استان عدن خبر دادند.

منابع یمنی همچنین گزارش دادند که روز گذشته بیش از 300 راکت در منطقه مرزی با نجران شلیک شد و به برجها و مکان‌های تجمع سعودی‌ها از حجه تا حرب اصابت کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد