خانه هنرمندان استان کرمانشاه افتتاح شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 284050|11:34 - 1394/02/21
نسخه چاپی
خانه هنرمندان استان کرمانشاه افتتاح شد

به گزارشامروله، مراسم افتتاح خانه هنرمندان استان کرمانشاه شامگاه یکشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، جمعی از مسئولین و هنرمندان کرمانشاهی در محل خانه تاریخی حاج باروخ برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای هنری موجود در استان کرمانشاه گفت: هرجا که برای این داشته ها بستر لازم فراهم شده است به ظهور و رشد رسیده و شئونات فرهنگی و هنری استان را تحت تأثیر قرار داده اند.

ابراهیم رحیمی زنگنه افتتاح خانه هنرمندان را یکی از این بستر سازی ها برای شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری استان عنوان کرد.

وی با اشاره به اقدام دولت یازدهم برای توجه بیشتر به هنرمندان و حوزه فرهنگ کشور خاطرنشان کرد: سیاست های دولت یازدهم در راستای توجه به خواست هنرمندان است.

رحیمی زنگنه خاطر نشان کرد: یکی از نمود های توجه به خواسته هنرمندان جامعه واگذاری برخی از تصمیم گیری ها در امورات هنرمندان به خود آنهاست که زیربنای آن وجود همین خانه هنرمندان است که امروز و همزمان با اردیبهشت تئاتر شاهد افتتاح آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فضای ایجاد شده در استان برای برگزاری کنسرت های موسیقی طی دولت یازدهم گفت: برگزاری کنسرت های موسیقی با محتوای فولکلور و محلی در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: با این حال خواست مردم استان به سمت موسیقی های پاپ گرایش داشته و ما نیز بنابر احترام به خواست آنان هنرمندان موسیقی پاپ را نیز برای اجرا به استان دعوت کرده تا ذائقه مردم را تامین کنیم.

شایان ذکر است استاد میر جلالدین کزازی میهمان ویژه مراسم افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد