عباس آبادی:

روندکار تیم مذاکره کننده موفقیت آمیز بوده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284093|16:09 - 1394/02/22
نسخه چاپی
روندکار تیم مذاکره کننده موفقیت آمیز بوده است
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه در همایش بهینه سازی مصرف انرژی برق بسیج کارمندان سپاه صحنه گفت: روندکار تیم مذاکره کننده تا کنون موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش خبرنگار امروله : شهریار عباس آبادی در همایش بهینه سازی مصرف انرژی برق بسیج کارمندان سپاه صحنه ضمن تاکید بر صرفه جویی انرژی برق عنوان کرد : منابع فسیلی منابع استراتژیکی و مهمی هر کشور هستند که روز به روز در حال کاهش هستند.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه در کشور ما از سوخت فسیلی برای تامین برق کشور استفاده می شود تاکید کرد: منابع انرژي در دنيا محدودند و اصلاح الگوي مصرف و مديريت مصرف برق يك ضرورت اساسي است

 

 

عباس آبادی با اشاره به اینکه اکثر کشور های پیشرفته از منابع جدید انرژی همچون اورانیوم استفاده می کنند تصریح کرد : انشالله تیم مذاکره کننده بتواند با تلاش خود حق انرژی صلح آمیز را برای ملت ما تثبیت کنند و ما دیگر نگران تمام شدن منابع سوخت های فسیلی خود نباشیم.

 

 

فرماندار شهرستان صحنه در پایان با بیان اینکه روندکار تیم مذاکره کننده موفقیت آمیز بوده است گفت : سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي و روشنايي به عنوان مهم ترين مؤلفه هاي مصرف برق در ساختمان هاي اداري به شمار مي روند و با اجراي دقيق برنامه هاي مرتبط با صرفه جويي، مي تواند كاهش محسوسي را در مصرف انرژي به همراه داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد