سرهنگ عظیمی:

خرمشهر نماد استقامت و اقتدار ملت ایران در جنگ تحمیلی است

سرویس: شهرستانکد خبر: 284094|22:39 - 1394/02/22
نسخه چاپی
خرمشهر نماد استقامت و اقتدار ملت ایران در جنگ تحمیلی است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین مناسبت ها در تقویم جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار امروله : سرهنگ عزت الله عظیمی در جلسه بزرگداشت سوم خرداد عنوان کرد : آزادسازی خرمشهر طی عملیات بیت المقدس انجام شد یکی از روز هایی است که با افتخار آفرینی رزمندگان اسلام شهر خرمشهر که معروف بود به خونین شهر، توانستند آن را از نیروهای عراقی پس بگیرند و حتی اجازه ندهند که یک وجب از خاک کشور ایران به دست آن ها بیوفتد.

 

 

وی ادامه داد : قهرمانان و دلاوران دوران دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی با وجود تمام کمبودها توانستند افتخار پیروزی را در کشور خلق کنند.

 

 

سرهنگ عظیمی با اشاره به اینکه همه ملت ایران بویژه مسئولین نظام مدیون خون شهدا و شجاعت رزمندگان اسلام هستند، بر پاسداشت این روز تأکید و ابراز کرد: گرامیداشت این روز بزرگ برای آشنایی جوانان و نوجوانان که در روزهای سخت دفاع مقدس حضور نداشتند یک اصل است.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان : برگزاری ایستگاه صلواتی ، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء ، برگزاری همایش پیاده روی و ... را از جمله برنامه های اجرایی این ناحیه به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد