انوری:

گفتمان دینی با موضوع تحلیل اندیشه های شهید مطهری در صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 284097|18:46 - 1394/02/23
نسخه چاپی
گفتمان دینی با موضوع تحلیل اندیشه های شهید مطهری در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از برگزاری گفتمان دینی با موضوع تحلیل اندیشه های شهید مطهری در هنرستان شهید کاظمی این شهرستان خبر داد.

" علی انوری " در گفتگو با امروله عنوان کرد: به منظور آشنایی بیشتر قشر نوجوان و جوان با اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری، اداره تبلیغات اسلامی صحنه اقدام به برگزاری گفتمان دینی با موضوع تحلیل اندیشه های شهید مطهری در هنرستان شهید کاظمی این شهرستان کرد.

 

 

حجت‌الاسلام موسوی استاد گفتمان طی سخنانی سالروز عروج شهید مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشت و به تبیین ابعاد فکری، علمی و رفتاری شهید مطهری پرداخت و گفت: شهید مطهری نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عموم مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان در مواجهه با انحرافات فکری و اعتقادی آن زمان و آیندگان ایفا کرده است.

 

 

وی در ادامه افزود: زمان باید به بلوغی برسد تا انسان کامل شهید مطهری پرورش یابد و این وظیفه قشر فرهنگی و تاثیرگذار جامعه است تا جامعه را مطابق با اندیشه‌ های شهید مطهری رقم بزنند.

 

 

حجت‌الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: مطالعه آثار شهید مطهری موجب افزایش آگاهی های اجتماعی، دینی و اعتقادی می‌شود و آن شهید والامقام با تولید اندیشه‌های ناب اسلامی پاسخ‌ گوی نسل نوجوان و جوان و شبهاتی است که افکار عمومی را تحت شعاع قرار داده است.

 

 

در پایان گفتمان حجت‌الاسلام موسوی به سوالات مطروحه دانش آموزان در خصوص موضوع مربوطه پاسخ داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد