فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:اقتدار ایران رفتار سیاسی امریکا را تغییر داد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284104|19:01 - 1394/02/23
نسخه چاپی
 فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:اقتدار ایران رفتار سیاسی امریکا را تغییر داد
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: قدرت و اقتدار ایران اسلامی رفتار سیاسی امریکا را در خاورمیانه تغییر داد.

به گزارشامروله، سردار بهمن ریحانی روز چهارشنبه در اولین یادواره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد که در سرسرای امام خمینی (ره) پاوه برگزار شد با اشاره به غرور و تکبر امریکا در مواجهه با کشورهای جهان بویژه کشورهای ضعیفتر از خودش افزود: این کشور امروز با ایران اسلامی سر میز مذاکره نشسته و با ما معامله می کند و تفاهم نامه می نویسد.

وی اظهار کرد: این مهم ناشی از هیمنه و قدرت ایران اسلامی است که نشأت گرفته و مرهون رشادت ها، فداکاری و از جان گذشتگی شهدای عزیز ماست.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه و نقش و تأثیرگذاری آن در جهان اسلام گفت: این قدرت ایران رفتار سیاسی امریکا را در قبال ایجاد خاورمیانه بزرگ برای حیات خلوت اسراییل بطور کامل تغییر داد و امروز شاهد ایجاد خاورمیانه بزرگ اسلامی هستیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: امریکا به دنبال ثبات و امنیت کامل اسراییل بود که به دلیل حرکات و اعمال غیرعقلانی خویش امروز بیش از هر زمان دیگر منطقه برای اسراییل ناامن شده است.

وی نقش پیشمرگان مسلمان کرد منطقه پاوه و اورامانات را در مقابله با فتنه و ترفند تجزیه کردستان، مقابله با گروهک های ضد انقلاب و تثبیت و پایداری امنیت در منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این عزیزان در حساس ترین سال های عمر انقلاب اسلامی با رشادت و فداکاری از انقلاب و کشور دفاع کردند لذا قابل تقدیر و تکریم هستند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: آنچه که امروز مایه عزت، سرافرازی، اقتدار و قدرت ملی ماست این است که نام شهید، یاد شهید، خاطره شهید و هدف شهید را فراموش نکنیم.

سردار ریحانی اظهار کرد: آنچه که دشمنان ما به دنبال آن هستند این است که کاری کنند تا نام و خاطره و هدف شهیدان را فراموش کنیم و ارزشها و عزتی را که برای ما به ارمغان گذاشته اند از یاد ببریم، لذا باید هوشیار و بیدار باشیم که گرفتار این دام دشمن نشویم که اگر گرفتار شویم هر آنچه را بدست آورده ایم از دست خواهیم داد.

در ادامه از تعدادی از پیشمرگان کرد مسلمان شهرستان پاوه که در سال 58 عضو سازمان پیشمرگان مسلمان کرد بودند با اهدای لوح قدردانی شدند.

شهرستان پاوه با 59 هزار نفر جمعیت بیش از640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد