گزارش/

پروژه ای که به آثار باستانی تبدیل شد/ صحنه ای ها در انتظار تکمیل بیمارستان معاون

سرویس: شهرستانکد خبر: 284125|22:52 - 1394/02/23
نسخه چاپی
پروژه ای که به آثار باستانی تبدیل شد/ صحنه ای ها در انتظار تکمیل بیمارستان معاون
پایگاه خبری امروله : ساخت بیمارستان معاون به عنوان بزرگترین مطالبه درمانی مردم صحنه سال ها بود که در نبود اعتبار لازم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار امروله : انتظار چندین ساله مردم شهرستان صحنه برای مشخص شدن وضعیت ساختمان جدید بیمارستان معاون در حالی است اگر پای صحبت های بیماران و سایر شهروندان صحنه ای بنشینید خواهید فهمید که مردم چندان دل خوشی از پیشرفت فعالیت عمرانی این بیمارستان ندارند و اکثرا از آن به عنوان یک اثر تاریخی نسل نو بیان می کنند.

 

 

بیمارستانی که قرار بود در مدت زمان یک ساله ساخته شود و با تجهیزات مدرن خود جور بیمارستان موقوفه دکتر حسین معاون را بکشد به دلیل برخی از موارد نچندان مبهم در حین ساخت نیمه کاره رها می شود و در ارائه خدمات درمانی به مردم صحنه و منطقه ناکام می ماند.

 

 

 

 

عدم وجود بیمارستان مجهز، کمبود متخصصان مجرب، کمبود فضای مناسب برای درمان بیماران و...در این شهر توریستی و مهمان پذیر مسئولان شهرستانی را مجاب کرد تا چاره ای بیندیشند و بزرگترین مطالبی درمانی مردم صحنه را مرتفع سازند که در نهایت با رایزنی های رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه با دانشگاه علوم پزشکی و استانداری کرمانشاه بودجه لازم برای تکمیل فاز نهایی این مرکز درمانی صادر شد.

 

" دکتر پیمان پاکزاد " در گفتگو با امروله عنوان کرد : در حال حاضر کادر پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان معاون صحنه شامل متخصصان رشته‌های داخلی، قلب و عروق، اطفال، جراحی، زنان و زایمان، بیهوشی، پاتولوژی و رادیولوژی هستند.

 

پیمان پاکزاد افزود: در طول دوران فعالیت بیمارستان معاون، شاهد حضور یک‌جای این تعداد پزشک نبوده‌ایم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه ادامه داد : ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه یکی از پروژه های عمرانی درمانی این شهرستان بود که سال ها رها شده بود که یک سال پیگیری مکرر این مجموعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  و استانداری هزینه تکمیل این بیمارستان تخصیص داده شد.

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک شرکت در مناقصه برنده شد و سرکار حاضر شد ولی به دلیل مشکلات قانونی و عدم تقبل برخی از تعهدات از این مناقصه کناره گیری کرد.

 

 

دکتر پاکزاد با اشاره به اینکه مجوعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه برای اجرای این طرح مورد بسیاری ار بی مهری ها از سوی برخی افراد قرار گرفتیم تصریح کرد : برای انجام خدمات رسانی به خانواده های صحنه ای الخصوص خانواده معظم شهدا هیچ مانعی نمی تواند بر سر پیشرفت کارها قد علم کند.

 

 

این مسئول در پایان گفت: برای تکمیل این بیمارستان 6 میلیارد تومان هزینه لازم است .

 

 

" مدیر عامل شرکت ابنیه سازان باختر بیستون " به عنوان شرکت پیمانکاری جدید سازنده این بیمارستان در گفتگوی خود با این پایگاه خبری تصریح کرد : بخش جدید ساختمان جدید بیمارستان معاون صحنه شامل رختشور خانه ، موتور خانه ، پشتیبانی و پرسنل به زیربنای 1470 احداث می گردد.

 

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه ساختمان جدید بیمارستان معاون پیشرفت 45 درصدی داشته است عنوان کرد : 55 در صدد این پروژه باقی مانده است که انشالله تا پایان سال جاری تمام بخش های آن تکمیل می گردد.

 

 

مهندس مهدی نجفی نژاد خاطر نشان کرد : بی شک برای تکمیل هر پروژه تنها وجود پیمانکار کافی نیست بلکه همت اصلی را باید مسولین شهرستان برعهده بگیرند و دلسوزانه پیگیر امور باشند.

 

 

 

 

نجفی نژاد در پایان گفت: کارکنان این شرکت امروز مورخ 23/2/93 کار خود را آغاز کرده و در حال پاکسازی محوطه و اماده سازی آن برای ادامه کارها می باشد و امیدواریم بتوانیم پیش از تاریخ یاد شده این بیمارستان را به مردم شهرستان صحنه تقدیم کنیم.

 

بر اساس گزارش امروله : مردم شهرستان صحنه چشم امیدشان به تکمیل و راه‌اندازی ساختمان جدید بیمارستان معاون این شهرستان می باشند که سال ها در انتظار همت جدی مسئولین هستند تا هر چه سریعتر بتوانند از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.