از افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه تا تدفین پیکر پاک یک شهید گمنام

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284212|12:17 - 1394/02/26
نسخه چاپی
 از افتتاح خانه هنرمندان کرمانشاه تا تدفین پیکر پاک یک شهید گمنام
خانه هنرمندان استان کرمانشاه اوایل هفته گذشته در خانه قدیمی «خواجه باروخ» شهر کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارشامروله،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح خانه هنرمندان بیان کرد که هدف از تشکیل این خانه گردآوری هنرمندان در یک مکان و افزایش همکاری و هم‌اندیشی میان آنان در جهت ارتقا فرهنگ اصیل کرمانشاهی است.

در آخرین روز هفته گذشته نیز پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع و در جوار حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه به خاک سپرده شد.

اطلاع‌رسانیخبرگزاری تسنیمپیرامون مهمترین رویدادهای استان کرمانشاه در هفته منتهی به بیست و پنجم اردیبهشت ماه 1394 را مرور می‌کنیم:

بخشی از پهنای باند عراق از طریق قصرشیرین تامین می‌شود

معاون طرح و توسعه و فناوری‌های نوین شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: بخشی از پهنای باند کشور عراق در ایران توسط شهرستان مرزی قصرشیرین تامین می‌شود.

هوشمندسازی مدارس کرمانشاه نیازمند 360 میلیارد ریال اعتبار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: برای هوشمند سازی 12 هزار مدرسه باقی‌مانده استان کرمانشاه 360 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

1730 خانوار مددجوی کرمانشاهی از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: بیش از یک هزار و 730 خانوار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در سال 1393 از انشعابات رایگان آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

470 میلیارد ریال محکومیت تعزیراتی در کرمانشاه صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 470 میلیارد ریال محکوکیت در بخش تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی کرمانشاه صادر شد.

بیش از 78 میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: 78 میلیون و 326 هزار و650 دلار کالا به وزن 372 هزار و 900 تن کالا در فروردین ماه امسال از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد.

طرح آمارگیری مبدا به مقصد در جاده‌های استان کرمانشاه پایان یافت

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: طرح آمارگیری مبدا- مقصد در جاده‌های استان کرمانشاه در 9 ایستگاه امروز پایان یافت.

عشایر کرمانشاه برای ادامه دامپروری نیازمند حمایت هستند

استاندار کرمانشاه گفت: عشایر کرمانشاهی به عنوان یک قشر تولیدکننده برای حفظ ظرفیت دامپروری خود نیازمند حمایت بیشتر از سوی مسئولان هستند.

انفجار مین در قصرشیرین 2 مجروح برجای گذاشت

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: انفجار مین‌ در قصرشیرین 2 مجروح برجای گذاشت.

خانه هنرمندان در کرمانشاه افتتاح شد

خانه هنرمندان استان کرمانشاه شامگاه گذشته همزمان با مراسم اردیبهشت تئاتر کرمانشاه با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان در خانه قدیمی «خواجه باروخ» در کرمانشاه افتتاح شد.

بیش از یک تن مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: یک هزار و 830 کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در کرمانشاه کشف شد.

همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» برگزار شد

بزرگترین همایش «هرسین‌ از نگاه اقتصاد و فرهنگ» با رویکرد علمی، فرهنگی و شناخت و رونمایی از فرهنگ کهن و درخشان منطقه هرسین با حضور ایرانشناسان و هرسین شناسان برجسته داخلی و خارجی برگزار شد.

1200 روستا در کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: گاز رسانی به 1200 روستای استان کرمانشاه در مدت زمان سه سال در دستور کار کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت.

نخستین هواپیمای کنترلی ارزیابی سوانح در کرمانشاه ساخته شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: نخستین هواپیمای رادیو کنترلی جمعیت هلال برای ارزیابی و مستندسازی در سوانح در استان کرمانشاه طراحی و ساخته شد.

بازار فروش برای محصولات شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گفت: بازار فروش مناسبی برای محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد.

توسعه دکل‌های مخابرات در تحقق دولت الکترونیک تاثیرگذار است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: تحقق اهداف دولت الکترونیک در کرمانشاه نیازمند نصب دکل‌های تلفن همراه بیشتر در استان است.

خبرنگاران تسنیم در کرمانشاه عضو داوطلب هلال احمر شدند

همزمان با هفته هلال احمر خبرنگارانخبرگزاری تسنیمدر کرمانشاه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این دفتر عضو داوطلب این جمعیت شدند.

موسسات پژوهشی کارآمد در استان کرمانشاه راه‌اندازی شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: موسسات پژوهشی قوی و کارآمد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت جامعه علمی در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال با حمایت استانداری در سراسر استان کرمانشاه ایجاد شود.

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در کرمانشاه تشییع شد + تصاویر

پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) در کرمانشاه تشییع و تدفین شد.

انتهای پیام / ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد