حذف عناصر افراطی بنیاد باران و جبهه مشارکت در نشست استاندار با اصلاح طلبان/ از تقدیر استاندار از نماینده ولی فقیه، سپاه و بسیج تا عقب نشینی اصلاح طلبان از پیشنهاد گزینه به استانداری + نتایج نشست

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284222|08:05 - 1394/02/27
نسخه چاپی
حذف عناصر افراطی بنیاد باران و جبهه مشارکت در نشست استاندار با اصلاح طلبان/ از تقدیر استاندار از نماینده ولی فقیه، سپاه و بسیج تا عقب نشینی اصلاح طلبان از پیشنهاد گزینه به استانداری + نتایج نشست

به گزارشامروله، به نقل ازمرصاد، پس از نامه تهدید آمیز اصلاح طلبان به استاندار کرمانشاه و پاسخ تند استانداری به آنچکه تعیین تکلیف برای استاندار خوانده بود، امروز 11 نفر از احزاب اصلاح طلب به دیدار استاندار رفتند.

 

دیداری که می توان از آن به دلجویی از استاندار به دلیل لفظ تند نامه قبل،  تلاش برای حذف برخی از تندروهای اصلاح طلب و نزدیک شدن استانداری به میانه روها و همچنین یک نوع عقب نشینی از پیشنهاد گزینه به استاندار تعبیر کرد.

 

نتایج جلسه اصلاح طلبان با استاندار

 

حذف عناصر تندرو از بنیاد باران و بقایای جریان مشارکت در این دیدار، انتشار دو بیانیه یکی از سوی استاندار و دیگری از سوی جعفر همتی مشاور استاندار و گزینه اصلاح طلبان برای معاونت سیاسی استانداری (که استاندار نپذیرفت) و همچنین قبول اینکه خود استاندار (بخوانید وزارت کشور) برای معاونت سیاسی تصمیم خواهد گرفت را می توان از نتایج این دیدار عنوان کرد.

 

بعد از استانداری فقط برای تفریح راهم به کرمانشاه خواهد افتاد

 

ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه ظهر امروز شنبه در نشست با 11 نفر از دبیران احزاب اصلاح طلب گفت: من که کرمانشاه آمده ام نه میخواهم حزب درست کنم و نه می خواهم کاندیدا شوم و ممکن است بعد از دوران استانداری فقط برای تفریح راهم به این استان بیفتد.

 

وی خاطرنشان ساخت : من مسوول اداره این استان هستم و خداوند در وجود من کینه حتی نسبت به مخالفینم قرار نداده است.

 

تقدیر استاندار از نماینده ولی فقیه و نهادهای انقلابی

 

وی تصریح کرد: استان نیاز به آرامش دارد که وجود دارد، حضرت آیت الله علماء، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مجموعه اطلاعات همگی برای این استان نعمت هستند.

 

استاندار کرمانشاه یادآور شد: بحث تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه از سال گذشته مطرح بوده و بنده همیشه از وی دفاع کرده ام و اکنون هم درحال رایزنی برای ماندن ایشان هستم.

 

رضایی اضاقه کرد: از آقای آزرمی هم خواهش کرده ام حتی اگر هم از این مسوولیت کنار رفتند در کنار مجموعه استانداری حضور داشته باشند.

 

جعفر همتی به اندازه دو نفر کار می کند

 

وی با تقدیر از جعفر همتی مشاور عالی استاندار افزود: آقای جعفر همتی به اندازه دو معاون استاندار برای من کار می کند و سخت ترین کارها را همیشه به ایشان می سپارم و خصلت های خوب و مردانگی در وجود وی نهادینه شده است .

 

استاندار کرمانشاه گفت: اما دوستان بدانند که بنده مصلحت استان را بر خوشایندی ترجیح می دهم و در تعیین معاون سیاسی استاندار مصلحت استان را در نظر می گیریم و باید آرامش در استان حاکم باشد که بتوان بهتر تصمیم گیری کرد.

 

رضایی بابادی در پایان اظهار داشت: باید نسبت به همدیگر حسن ظن  داشته باشیم زیرا امسال سال انتخابات است و بسیار اهمیت دارد.

 

وی افزود: بنده خودم انتخابات را برگزار می کنم و تمام تلاش ما براین است که یک انتخابات سالم و بدون پیش داوری برگزار شود تا برای دولت کسب آبرو شود و کار ما دست اندرکاران انتخابات فقط تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات و فراهم ساختن زمینه برای برگزاری یک انتخابات سالم است . 

 

به گزارش مرصادف قبل از تشکیل این نشست برخی از عناصر افراطی جریان اصلاحات در صدد منصرف کردن برخی از احزاب از دیدار با استاندار بودند.

 

تأکید استاندار بر برگزاری انتخابات سالم و عدم اجازه وی برای دخالت سلیقه های شخصی و رد گزینه های پیشنهادی  به نحوی پاسخ به همه کسانی بود که با معرفی گزینه و پافشاری های مختلف گمان می کردند که می توانند در انتخابات های آینده اثری فراقانونی داشته باشند.

 

ضیافت نهار استاندار برای احزاب اصلاح طلب را نیز می توان به نحوی پذیرش غقب نشینی آنها از پیشنهاد گزینه به استاندار ارزیابی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد