یک هنرمند تئاتر کرمانشاهی:

هنرمندان کرمانشاهی برای ناچیزترین مبالغ کار می‌کنند/ بیمه هنرمندان به دلایل نامعلومی قطع شده و مسئولین در این رابطه پاسخگو نیستند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284278|10:51 - 1394/02/28
نسخه چاپی
هنرمندان کرمانشاهی برای ناچیزترین مبالغ کار می‌کنند/ بیمه هنرمندان به دلایل نامعلومی قطع شده و مسئولین در این رابطه پاسخگو نیستند
مهدی کرمی هنرمند فعال در حوزه بازیگری تئاتر و تلویزیون، در انتقاد به مسئولان تئاتر استان کرمانشاه گفت: بیمه هنرمندان به دلایل نامعلومی قطع شده و مسئولین در این رابطه پاسخگو نیستند.

به گزارشامروله، به نقل ازطاق نیوز، مهدی کرمی 18 سال است که تجربه فعالیت تئاتر و بازیگری دارد و اولین کار خود را در سال 1378 اجرا کرده است. او علاوه بر بازیگری در حوزه نویسندگی و کارگردانی هم فعالیت داشته و کارهایش هم برای مخاطبان بزرگسال و هم کودکان بوده است.

 

این هنرمند کرمانشاهی علاوه بر کار تئاتر، با همکاری صدا و سیما، فعالیت تلویزیونی هم داشته و در 8 سریال ایفای نقش کرده است.

 

وی در برنامه «کرمانشاه 20» که از شبکه زاگرس پخش شد از بازیگران اصلی بود و حضور در سریال‌های «مجردها»، «قصه لب رود»، «دونکیشوت»، «دیوار کاهگلی»، «مرغ یه پا داره» و تعدادی نمایش تئاتر را در کارنامه هنری خود دارد.

 

او در گفتگوی خود با خبرنگار طاق نیوز از مشکلاتی می گوید که برای فعالان عرصه بازیگری در استان کرمانشاه وجود دارد.

 

مهرداد کرمی در گفتگو با خبرنگار طاق نیوزاظهار داشت: بازیگری در استان کرمانشاه بی‌معنی شده است، چون به بازیگری رسیدگی نمی‌شود و جلوی پای هنرمندان تئاتر سنگ‌اندازی می‌شود.

 

وی افزود: اداراتی که در حوزه تئاتر و هنر کار می‌کنند، در خواست کمک هنرمندان را رد می‌کنند و از آنها حمایتی نمی‌شود.

 

کرمی با اظهار تاسف از عدم توجه به تئاتر در استان گفت: متاسفانه در استان کرمانشاه به تئاتر و برنامه‌های تلویزیونی رسیدگی نمی‌شود و به بازیگران فقط در زمان نیاز توجه می‌کنند.

 

این هنرمند کرمانشاهی تصریح کرد: باید به بازیگر بها داده شود، زیرا بازیگر مشکلات جامعه و مردم را بیان می‌کند. باید جایی وجود داشته باشد که از هنرمندان حمایت کند. اما ادارات و سازمان‌های بانی این کار، از هنرمندان حمایتی انجام نمی‌دهند.

 

وی گفت: شاید بعضی مردم به اشتباه فکر کنند که ما هم مثل هنرمندان تهران وضعیت مالی مطلوبی داریم، اما خبر ندارند که هنرمندان کرمانشاهی برای ناچیزترین مبالغ کار می‌کنند.

 

کرمی خبر داد: بیمه هنرمندان به دلایل نامعلومی قطع شده و مسئولین در این رابطه پاسخگو نیستند.

 

کرمی درحالی از عدم پاسخگویی تئاتر استان کرمانشاه به هنروران خبر می‌دهد که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال 1394 را سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذار کرده‌اند.