همزمان با سالروز فتح خرمشهر انجام شد؛

راه اندزی مرکز فیزیوتراپی و آب درمانی بنیاد شهید استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284469|21:58 - 1394/03/03
نسخه چاپی
راه اندزی مرکز فیزیوتراپی و آب درمانی بنیاد شهید استان کرمانشاه
همزمان با سالروز فتح خرمشهر شیفت عصر مرکز آب درمانی و فیزیوتراپی مجتمع رفاهی و رزشی قمر بنی هاشم بنیاد شهید استان کرمانشاه که از بی نظیرترین مراکز آب درمانی کشور است راه اندازی شد.

به گزارشامروله، شیفت عصر مرکز رفاهی درمانی بنیاد شهید کرمانشاه همزمان با سالروز فتح خرمشهر و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین استانی عصر یکشنبه شیفت عصر مرکز آب درمانی و فیزیوتراپی مجتمع قمر بنی هاشم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در محل این مراکز واقع در بنیاد شهید و امورایثارگران راه اندازی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مراسم با اشاره به اعیاد شعبانیه  و گرامیداشت یاد شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: پاسداران حافظان ارزش های انقلاب هستند و امروز بیش از هر زمانی کشور ما به تلاش بیشتر و استفاده از این ظرفیت ها نیاز دارد.

حجت الاسلام هادی عسگری، در ادامه به افتتاح شیفت عصر مرکز رفاهی درمانی بنیاد شهید اشاره کرد و افزود: مجموعه فرهنگی- ورزشی ودرمانی قمر بنی هاشم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از سال ۷۴ کلید خورده و یک مجموعه رفاهی است که بسیاری از مشکلات ما را حل کرده است.

وی به تجهیز مرکز فیزیوتراپی و هیدرو تراپی این مجموعه اشاره کرد و گفت: در کنار مجموعه های ذکر شده یک سالن غذاخوری نیز در مرکز احداث و به بهره برداری رسیده است که در اختیار ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا و آنان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، استفاده از مرکز فیزیوتراپی و هیدرو تراپی بنیاد را برای خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان رایگان دانست و گفت: البته این مرکز به همراه سالن غذاخوری و مراسم در اختیار سایر اقشار نیز خواهد بود و به سبب اینکه مرکز مذکور یک مرکز دولتی است اقشار کم درآمد نیز می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

مجهزترین مرکز آب درمانی در استان و کشور

حجت الاسلام عسگری، تصریح کرد: این مرکز از سال ۷۷ در اختیار خانواده های شهدا و عموم بوده و از امروز شیفت عصر آن نیز آغاز به کار می کند و یکی از مجهزترین مراکز هیدرو تراپی یا آب درمانی در استان و کشور است.

وی گفت: در این مرکز ۲۱ کابین در دو بخش خواهران و برادران فعال بوده و بخش فیزیوتراپی آن نیز برخلاف بسیاری از مراکز درمانی در طبقه همکف قرار دارد که این خود باعث تسهیل در استفاده متقاضیان دارد.

لازم به ذکر است، سالن غذاخوری این مرکز رفاهی نیز با ظرفیت ۷۰۰ نفر و همزمان با شیفت عصر مرکز فیزیوتراپی افتتاح و قابلیت برگزاری مراسمات مختلف حتی سفره های ولیمه و مراسمات عروسی را دراد و همه آحاد علاوه بر خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان می توانند از این مرکز استفاده و برای مراسمات خود آن را با هزینه ای کم اجازه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد