دزفولی نژاد :

هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار گرفت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284578|10:28 - 1394/03/06
نسخه چاپی
 هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار گرفت
رییس اداره امور آزمایشگاه های محیط زیست کرمانشاه گفت: با افزایش ذرات گرد و غباری که از نیمه شب گذشته مشاهده شد، هم اکنون (روز چهارشنبه) هوای کرمانشاه در وضعیت بحران قرار دارد.

به گزارشامروله، سعید دزفولی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میانگین هشت ساعته ذرات گرد وغبار در کرمانشاه از 12 شب گذشته تا هشت صبح امروز به 584 میکروم گرم بر متر مکعب هوا رسیده که این مقدار گرد وغبار بیانگر وضعیت بحران است.

 

وی افزود: بین ساعت چهار تا پنج صبح امروز شاهد بیشترین شدت گرد وغبار بودیم به گونه ای که میزان غلظت آلودگی هوا به 959 میکروگرم بر متر مکعب هوا رسید.

 

دزفولی نژاد خاطرنشان کرد: آخرین اندازه گیری انجام شده از وضعیت آلودگی هوا که ساعت 8:45 دقیقه صبح امروز انجام گرفته، شدت آلودگی به 862 میکروگرم بر متر مکعب هوا رسیده است.

 

رییس اداره امور آزمایشگاه های محیط زیست کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون آلودگی هوای شهر کرمانشاه بیش از چهار برابر حد استاندارد است.

 

وی البته از کاهش تدریجی میزان آلودگی هوای کرمانشاه نیز خبر داد و گفت: ایستگاه های سطح شهر کاهش غلظت و آلودگی را نشان می دهند و احتمالا تا عصر امروز برطرف شود.

دزفولی نژاد یادآور شد: از ابتدای امسال تا امروز هوای کرمانشاه بیش از 16 روز در وضع غیراستاندارد (هشدار و بحران) قرار داشته است.

وی در پایان اظهار کرد: سال گذشته شهر کرمانشاه در مجموع 24 روز هوای غیراستاندارد داشت که 22 روز آن هوا در وضع هشدار، یک روز در وضع بحران و یک روز هم در وضع اضطرار قرار داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد