مسئول بسیج هیئت دوچرخه‌سواری کرمانشاه :

دوچرخه‌سواران کرمانشاهی تا مرقد امام خمینی(ره) رکاب می‌زنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284671|13:17 - 1394/03/09
نسخه چاپی
 دوچرخه‌سواران کرمانشاهی تا مرقد امام خمینی(ره) رکاب می‌زنند
مسئول بسیج هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، تیم دوچرخه‌سواری کرمانشاه تا مرقد امام(ره) رکاب می‌زند.

به گزارشامروله، همت شبابی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه، اظهار داشت: تیم پنج نفره دوچرخه‌سواری این استان به منظور تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی آن عالم ربانی فردا حرکت خود را آغاز می‌کند.

 

مسئول بسیج هیئت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه موسسه ثامن‌الحجج(ع) را حامی تیم دوچرخه‌سواری اعزامی به مرقد امام راحل(ره) عنوان کرد و افزود: رکابزنان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی(ره) و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از مسیرهای همدان، مرکزی، تهران، سمنان و خراسان عبور می‌کنند.

 

شبابی‌فر رکابزنی از مرقد امام راحل(ره) تا حرم شریف رضوی را ماموریت دیگر بسیجیان دوچرخه‌سوار کرمانشاهی بیان و خاطرنشان کرد: رکابزنان پس از حضور در مراسم ارتحال امام در روز چهاردهم خرداد ماه به سمت حرم امام رضا(ع) رکاب می‌زنند.

 

وی همراهی علاقه‌مندان با تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم ارتحال امام(رض) در طول مسیر را بلامانع دانست و گفت: علاقه‌مندان و عاشقان امام خمینی در صورت تمایل می‌توانند در مسیرهای نامبرده به تیم کرمانشاه ملحق شوند.

 

شبابی‌فر بسیج را نماد عشق به ولایت و ورزشکار بسیجی را درخت تنومند انقلاب برای دفاع از آرمان‌های جاودانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران توصیف و اظهار کرد: حضور باشکوه و چشمگیر آحاد مردم در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال آن رهبر فرزانه دشمنان را مایوس می‌کند.

انتهای پیام / ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد