رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284736|12:16 - 1394/03/11
نسخه چاپی
دستگیری کلاهبردار اینترنتی در کرمانشاه
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: شخصی که در شبکه اجتماعی با آموزش ترفند افزایش شارژ اقدام به کلاهبرداری می کرد توسط پلیس فتای استان دستگیر شد.

به گزارشامروله،  سرهنگ علی شفیعی مهر از دستگیری شخصی که در شبکه اجتماعی با آموزش ترفند افزایش شارژ اقدام به کلاهبرداری می کرد، توسط پلیس فتای استان کرمانشاه خبر داد.

 

وی اظهار داشت: در پی اخبار واصله از یک فقره آگهی مبنی بر افزایش سه برابری شارژ، موضوع  دردستور کار کارشناسان پلیس فتا قرارگرفت که با بررسی دقیق و تحقیقات فنی مشخص شد آگهی مذکورجهت سرقت و کلاهبرداری طراحی شده است.

 

شفیعی مهر در ادامه گفت: باتوجه به این که امکان سرقت وجود داشت با اقدامات اطلاعاتی و مهندسی اجتماعی متهم مورد شناسایی کارشناسان پلیس قتا قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: باشناسایی متهم و هماهنگی مرجع قضائی متهم دستگیرشد و درهمان بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و اذعان داشت: جهت شوخی وسرگرمی با دوستانم مطلب ذکر شده را در یکی از شبکه های اجتماعی گذاشتم و قصدم کلاهبرداری نبود و فکر نمی کردم افرادی این چنین ساده باشند که این مطلب را جدی بگیرند اما عده ای این شوخی را جدی گرفته و آن را امتحان کردند.

 

شفیعی درخاتمه گفت: توصیه می کنم افراد قبل از هر اقدام به عواقب آن فکر کرده و هر آگهی و یا مطلبی را که در اینترنت مشاهده می کنند باور نکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد