یادداشت/

اصلاح طلبان و بی توجهی آنان به وفاق ملی / وقتی یک مدیر در تایید گزاره برگ ملت ایران بازخواست می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284755|10:04 - 1394/03/12
نسخه چاپی
اصلاح طلبان و بی توجهی آنان به وفاق ملی / وقتی یک مدیر در تایید گزاره برگ ملت ایران بازخواست می شود
پایگاه خبری امروله : با انجام مذاکرات هسته ای درصد بالایی از مردم ایران اسلامی به دلیل شناخت از سیاست های غرب و پایبندی آنان به تعهداتشان نگران هستند بگونه ای که این نگرانی به صورت یک مطالبه مردمی در بین تمام آحاد جامعه تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار امروله : با انجام مذاکرات هسته ای درصد بالایی از مردم ایران اسلامی به دلیل شناخت از سیاست های غرب  و پایبندی آنان به تعهداتشان نگران هستند بگونه ای که این نگرانی به صورت یک مطالبه مردمی در بین تمام آحاد جامعه تبدیل شده است.

 

ملت جمهوری اسلامی ایران به حمایت از گروه مذاکره کننده و در پاسخ به گزاره برگ جعلی آمریکا ، بعد از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور خود پای گزاره برگ ملت ایران را امضاء کردند و این برنامه حمایتی در استان کرمانشاه به عنوان استانی که در تمام عرصه ها حضور فعال داشته اند با استقبال بی نظیر مردم و نمازگزاران همراه شد.

 

این گزاره برگ در شش اصل مهم که در برگیرنده بیانات مقام معظم رهبری ، دفاع از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده به نگارش درآمده بود موجب عزت مندی هرچه بیشتر مردم ایران در مذاکرات هسته ای گردید.

 

بعد از امضاء این گزاره برگ گروهی از اصلاح طلبان استان کرمانشاه در پی یک اقدام عجیب در جریان مخالف رودخانه عزتمندی ملت ایران حرکت کردند و با چالش کشاندن گروهی از مدیران استانی به دلیل حمایت و امضاء گزاره برگ ملت ایران، به دنبال برکناری و عزل آنان می باشند.

 

انجام چنین اقداماتی نه تنها مخالف وفاق ملی به شمار می رود بلکه در آینده مردم چطور در حاکمیت اصلاح طلبان احساس آرامش کنند که حتی برای دلواپسی از حقوق ملی خود باید از گروهی اجازه بگیرند تا مورد بازخواست و عزل قرار نگیرند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد