امیر اسماعیلی:

پیگیری‌ها برای تحویل سامانه S300 در حال انجام است

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 284823|20:00 - 1394/03/15
نسخه چاپی
پیگیری‌ها برای تحویل سامانه S300 در حال انجام است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به قرارداد تحویل سامانه S300 گفت: وزارت دفاع در حال پیگیری این موضوع است و کشور متعهد هم به تعهد خود عمل می‌کند.

به گزارشامروله، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مراسم ترحیم سرهنگ ابوالفتح یافت‌آبادی از فرماندهان پیشین پدافند هوایی که صبح امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مرحوم یافت‌آبادی در پیش از انقلاب و زمانی که در تبریز فعالیت می‌کرد، محبوبیت زیاد در بین مردم بود. او همچنین حرف‌های خود را شجاعانه به رؤسای بالادستی می‌زد.

 

اسماعیلی تأکید کرد: مرحوم یافت‌آبادی بعد از انقلاب به دلیل توانمندی و محبوبیت زیاد به عنوان اولین فرمانده پدافند هوایی منصوب شد و در خصوص آموزش، ارتقاء و حفظ سازمان تلاش کرد.

 

وی در خصوص سوال دیگری درباره سامانه‌های موشکی پدافند هوایی گفت: اقدامات زیادی در این حوزه صورت گرفته و اتکای ما به محصولات بومی است که در این راستا در جهت متحرک‌سازی سامانه S200 و بومی‌سازی موشک‌های آن ارتقای برد و کشف سامانه مرصاد، لایه‌پذیری سامانه‌های ارتفاع کم و انسجام با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه اقدامات خوبی صورت گرفته است و وضعیت شبکه یکپارچه پدافند هوایی بسیار مطلوب است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان تحویل سامانه موشکی S300 گفت: سامانه‌هایی که برای تحویل آنها قرارداد داریم را وزارت دفاع پیگیری می‌کند و کشور متعهد هم به تعهد خود عمل می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد