علما و روحانیان شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه:

برخی در داخل خط امام راحل را تحریف می کنند/ تشیع لندنی و اهل سنت آمریکایی مورد قبول مردم نیست/ آمریکا مستکبر فی الارض است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284841|09:10 - 1394/03/16
نسخه چاپی
برخی در داخل خط امام راحل را تحریف می کنند/ تشیع لندنی و اهل سنت آمریکایی مورد قبول مردم نیست/ آمریکا مستکبر فی الارض است
علمای و روحانیون شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه بر لزوم نصب العین قرار دادن سخنان رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.

به گزارشامروله، به نقل ازشبکهاطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام محمد طه مهری در گفتگو با خبرنگار مطلع الفجر در خصوص  ضرورت تبیین  فرامین رهبر معظم انقلاب در اجتماع عاشقان روح اله اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع پرشکوه و کم‌نظير مردم وفادار ايران در حرم مطهر  بنيان‌گذار  کبير جمهوري اسلامي، مکتب امام راحل عظیم الشان را نقشه‌ راه پر اميد ملت ايران خواندند و با اشاره به ضرورت مقابله با تحريف شخصيت امام، این مهم را متذکر شدند.

 

امام جمعه گیلانغرب تصریح کرد: اثبات اسلام ناب محمدي و نفي اسلام آمريکايي، اعتماد به صدق وعده‌ي الهي و بي‌اعتمادي به مستکبران، اعتماد به اراده و نيروي مردم و مخالفت با تمرکزهاي دولتي، حمايت جدي از محرومان و مخالفت با اشرافي‌گري  به عنوان  اصول مستند مکتب امام، تنها راه مقابله با تحريف شخصيت آن بزرگوار است که باید مورد تبیین و البته بازخوانی قرار گریرند.

 

وی تاکید کرد: حمايت از مظلومان جهان و مخالفت صريح و بي‌ملاحظه با قلدران بين‌المللي، استقلال و رد سلطه‌پذيري و تأکيد بر وحدت ملي از اصولی بود که امام بزرگوار بر آنها اصرار داشته اند.

 

حجت الاسلام مهری یاد آور شد: اسلام ناب از نظر امام بزرگوار، آن اسلام متکي به کتاب و سنت است که با فکر روشن، با آشنايي با زمان و مکان، با شيوه و متد علمي جاافتاده و تکميل شده در حوزه‌هاي علميه استنباط مي‌شود و به‌ دست مي‌آيد.

 

امام جمعه گیلانغرب حمايت از محرومان و مستضعفان، مخالفت با خوي کاخ‌نشيني و روحیه ساده زیستی و قناعت را از دیگر مواردی دانست که در سیره امام راحل وجود داشت.

 

وی تاکید کرد: همه بايد تلاش کنند که محرومان از محروميت بيرون بياورند، تا آن جايي که در توان کشور است به محرومان کمک کنند. امام مکرر مي‌گفت اين کوخ‌نشينان‌ و فقرا و محرومان‌ هستند که اين صحنه‌ها را پر کردند، با وجود محروميت‌ها اعتراض هم نمي‌کنند، در ميدانهاي خطر هم حاضر مي‌شوند.

 

حجت الاسلام مهری دشمن شناسی و استکبار ستیزی در حوزه عقاید و تفکرات امام بزرگوار را یاد آور شد و گفت: امام با مستکبرين سر آشتي نداشت. واژه "شيطان بزرگ" براي آمريکا، يک ابداع عجيبي از سوي امام بود.

 

وی تاکید کرد: وقتي شما يک دستگاهي را، شيطان دانستيد معلوم است که بايد رفتار و احساسات شما، در مقابل او چگونه باشد. امام تا روز آخر نسبت به آمريکا، همين احساس را داشت و عنوان "شيطان بزرگ" را هم به کار مي‌برد.

 

وی تکيه بر وحدت ملي را یکی دیگر از اصول مستند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و خاطر نشان کرد: توجه به توطئه‌هاي تفرقه‌افکن، چه تفرقه بر اساس مذهب شيعه و سني، چه تفرقه بر اساس قوميت‌ها از خطوط اصلي امام بود. تفرقه‌افکني يکي از سياست‌هاي قطعي دشمن بود و امام بزرگوار ما بر روي وحدت ملي و اتحاد آحاد ملت يک تکيه کم‌نظير داشت.

 

امام جمعه گیلانغرب گفت: اگر راه امام را گم  يا فراموش کنيم يا خداي نکرده عمداً به کنار بگذاريم، ملت ايران سيلي خواهد خورد.

 

بیانات رهبری چراغ راه مردم است

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، ملا یحیی شهبازی در گفتگو با  سراب روانسر، اظهار داشت: بیانات رهبری چراغ راه مردم است و بار دیگر ملت سرافراز ایران با هم و در کنار هم حماسه عظیمی را آفریدند.

 

دبیر شورای روحانیت شهرستان روانسر با تاکید بر اعتماد به کمک الهی و بی اعتمادی به قدرت های جهان و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان،  گفت: در این برهه از زمان کشور ایران اسلامی به برکت رحمت الهی و قران و ائمه اطهار در میان سایر جوامع جهانی به عنوان یک قدرت بزرگ و الگو شناخته شده است.

 

مدرس مدرسه علوم دینی روانسر افزود: ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور خود در مرقد مطهر امام (ره) به همگان نشان دادند که اراده و نیروی مردم مانع از وجود هر نوع دست درازی بیگانگان و خصوصأ اسرائیل و آمریکا می شود.

 

وی تاکید کرد: خود امام به صراحت اعلام داشتند که من به این مردم در عزم و اراده اعتماد دارم.

 

شهبازی با اشاره به حمایت از محرومان افزود: امام امت در زمان حیاتش اولین اقدامی را که انجام دادند براندازی حکومت شاهنشاهی و دیکتاتوری و  همچنین حمایت از مظلومین بود. وظیفه ما امروز این است که همان راهی را ادامه دهیم که امام از ابتدا آن را انجام می داد و باید از فلسطین، یمن و سایر دولت های محروم حمایت کنیم.

 

 

آمریکا مستکبر فی الارض است

 

ملا یحیی شهبازی در خصوص بیانات رهبر انقلاب در رابطه با مخالفت صریح با مستکبران افزود: در احادیث داریم که پیامبر می فرمایند "لا إيمان لمن لا أمانة له و لا دين لمن لا عهد له" یعنی "هر كه امانت ندارد ايمان ندارد و هر كه پيمان نگه ندارد دين ندارد". در واقع هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و همه مردم و خصوصا رهبر فرزانه به این موضوع کاملاً اشراف دارند و آمریکا را بعنوان مستکبر می شناسند.

 

ملا یحیی شهبازی در رابطه با "تحریف شخصیت امام " اظهار داشت: مقام معظم رهبری به بحث بسیار مهم و اساسی اشاره کردند. این مهم شاید به طور عینی احساس نمی شد اما همانطور که خود ایشان فرمودند که در دوران پیش از انقلاب و چه بعد از آن گروه ها و حکومت های مخالف جمهوری اسلامی در صدد تحریف بیانات خمینی کبیر بودند.

 

وی افزود: تنها چراغ راه تمامی ملت ایران اسلامی و سایر امت های اسلامی دیگر در راه حفظ دستاوردهای انقلاب و جلوگیری از تحریف انقلاب و شخصیت والای امام خمینی (ره) چیزی جز بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام نبوده و نیست.

 

نصایح مقام معظم رهبری نصب العین باشد

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از سراب روانسر، ملا عبدالله غفوری امام جمعه شهرستان روانسر گفت: دولت و ملت بایستی نصایح مقام معظم رهبری  را  نصب العین قرار بدهند.

 

وی افزود:  توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری در تمامی زمینه های داخلی و خارجی می باشند و نباید فریب دلسوزی های و خیر خواهی های حیله گرانه دشمن را بخورند.

 

برخی در داخل عمدا یا سهوا خط امام راحل را تحریف می کنند

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از امروله، حجت الاسلام فرهاد شکری گفت: سخنان مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در واقع هشداری بود که مردم و مسئولین از راه امام راحل خارج نشوند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه اگر ما راه امام را فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد تصریح کرد: متاسفانه برخی در داخل عمدا یا سهوا خط امام راحل را تحریف می کنند و حرف هایی می زنند که در مکتب امام خمینی(ره)  نبوده است.

 

حجت الاسلام شکری خاطر نشان کرد: برخی از آقایون بدون داشتن هیچ گونه مدرک و سندی می گویند امام خمینی(ره) موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بوده اما چگونه ممکن است امامی که آمریکا استکبار عالم میدانست و آن را شیطان بزرگ معرفی میکرد گفته باشند من موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا می باشم.

 

خطیب نماز جمعه موقت شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) فرموند ما در یک صورت امریکا را قبول میکنیم و آن صورت این است که دست ظلم بردارد و آدم شود. آمریکایی که هر روز در خاورمیانه جنایت می کند و زنان و کودکان سوریه، عراق، یمن و ... را به خاک و خون می کشد آیا آدم شده  و در کشورهای دیگر ظلم نمیکند؟

 

وی تاکید کرد: آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست بطوری که می بینیم مدت دو سال است به ما دروغ می گویند و به تعهدات خودشان در مذاکرات هسته ای پایبند نیستند.

 

شیعه لندنی و سنی آمریکایی مورد قبول مردم نیستند

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از اسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور اظهار داشت: برخی می خواهند چهره امام را اینگونه تحریف کنند که ایشان اصلا قصد تشکیل حکومت نداشت و فقط بخاطر فشارهای فشارهای سیاسی و اقتصادی مردم شاه را بیرون انداختند، در صورتیکه از همان ابتدا استراتژی امام تشکیل ولایت فقیه و دولت اسلامی بود.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه اصول حضرت امام را باید بازخوانی کنیم، گفت: اگر کسی مرجع تقلید بشود و رساله هم چاپ کند اما با طاغوت و استکبار زمان خود در هرجای دنیا مبارزه نکند این همان اسلام آمریکایی است و باید از آن پرهیز شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتماد کردن به دشمنی که خود را برتر از ما می داند اوج نادانی است و اعتقاد به اراده و نیروی مردم از شاخص های مورد تاکید امام و رهبری است.

 

وی با هشدار از تبلیغ و گمراهی رساله های علمای تحت تعلیم اسرائیل و آمریکا، گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند ، چون شیعه لندنی و سنی آمریکایی مورد قبول مردم نیستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد