حجت الاسلام احمدی:

تکیه به قدرت الهی و حمایت مردم،رمز پیروزی انقلاب بود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284847|09:18 - 1394/03/16
نسخه چاپی
تکیه به قدرت الهی و حمایت مردم،رمز پیروزی انقلاب بود
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس مهمترین مولفه امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب را تکیه به قدرت لایزال الهی و حمایت مردم دانست.

به گزارشامروله، حجت الاسلام وحید احمدی  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هنر مکتب امام خمینی (ره) معرفی اسلامی است که در مقابل استکبار جهانی با اقتدار ایستاد و مدافع حقوق مستضعفان و آزادی خواهان عالم است.

 

وی ادامه داد: هنر بنیانگذار جمهوری اسلامی در این بود که توانست اسلام نابی که مدافع حقوق مظلومان است را از اسلام آمریکایی حامی زورگویان جدا کند و با طبیعت پُرجاذبه ی خود دل های زیادی را به خود جذب کند.

 

وی اظهار کرد: اسلام وابسته به استکبار روز به روز در حال منفور شدن و مبغوض گردیدن است و اکنون نمونه آن را در عربستان می بینیم که حتی در ماه های حرام نیز به دنبال کشتار مردم بی دفاع یمن است.

 

وی از دیگر هنرهای امام خمینی (ره) جدا کردن اسلام مرفهین بی درد را از اسلام مستعضفان دانست و خاطرنشان ساخت: وی اسلامی را در جهان حاکم کرد که پویایی و سازندگی آن موجب شکوفایی و هویت بخشی مسلمانان شد.

 

مسوول کمیته سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد گفت: تاکید رهبری بر این است که نباید به هیچ وجه اجازه داده شود شخصیت امام تحریف شود، این شخصیت در تمامی عرصه ها روشن، مشخص و مبرهن است.

نماینده کنگاور ادامه داد: مردمی که تا امروز با قدرت از انقلاب خود دفاع کرده اند و با قدرت های بزرگ با صلابت برخورد می کنند به دلیل پایبندی و وفاداری و مبنا قرار دادن افکار امام (ره) بوده و اگر چیزی جز این مبنا قرار گیرد مردم سیلی محکمی خواهند خورد.

احمدی با اشاره به اعتماد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری در سخنان مقام معظم رهبری گفت: انقلاب ما در سایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود، استقلالی که سلطه پذیری را نفی کرد و ثمره این استقلال هم اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی دیگر از مشخصه های امام خمینی (ره) را روحیه مبارزه گری با استکبار دانست که درهیچ شرایطی به قدرت ها تکیه نمی کرد و با تکیه بر توانایی مردم کشورش به پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی دست یافت.

شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 82 هزار نفر دارای 2 شهر و 84 روستاست و در 90 کیلومتری شرق شهر کرمانشاه و در ورودی استان واقع شده است.