فرماندار اشنویه:

مسبب خودکشی زن جوان اشنویه ای دستگیر شد/ متهم 11 پرونده شرارت در کارنامه دارد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 284876|12:32 - 1394/03/17
نسخه چاپی
مسبب خودکشی زن جوان اشنویه ای دستگیر شد/ متهم 11 پرونده شرارت در کارنامه دارد
فرماندار اشنویه از دستگیری مسبب خودکشی زن حوان اشنویه ای خبر داد و گفت: شروری که مسبب خودکشی زن 21 ساله شد دستگیر و برای تحقیقات بیشتر تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارشامروله، اسعد خضری با بیان اینکه شرور سابقه دار از طریق فشار روانی باعث مرگ زن جوان شده است، بهشنوباسگفت: شرور سابقه دار با ایجاد مزاحمت مستمر برای زن 21 ساله اشنویه ای در محافل اجتماعی و از آن جمله در محل کار وی فشارهای روانی زیادی برای وی ایجاد کرده بود.

 

فرماندار اشنویه افزود: زن جوان که دو ازدواج ناموفق داشته و دارای یک فرزند بوده به پیشنهاد ازدواج فرد شرور جواب منفی داده که این مساله باعث تحریک بیشتر متهم و افزایش مزاحمت ها برای وی از جمله در محل کار شده است.


خضری تصریح کرد: شدت فشار روانی و ایجاد مزاحمتهای پی در پی برای باعث شده بود متوفی در آخرین پیامک خود به شرور اعلام کند که اگر دست از سرش برندارد به زندگی خود پایان میدهد که متاسفانه این کار را نیز انجام داد .


فرماندار اشنویه با اشاره به دستگیری متهم گفت: فرد شرور که دارای 11 پرونده شرارت است با شکایت والدین متوفی در شب حادثه توسط ماموران انتظامی دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می برد.