معاون وزیر نفت:

قصرشیرین شرایط ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی را دارا است

سرویس: اخبار استانکد خبر: 284973|18:13 - 1394/03/20
نسخه چاپی
قصرشیرین شرایط ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی را دارا است
معاون وزیر نفت با اشاره به امنیت موجود در مرزهای قصرشیرین گفت: این شهرستان شرایط ایجاد صنایع پایین دستی پتروشیمی را دارد.

به گزارشامروله، عباس شعری مقدم معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت پتروشیمی کشور پیش از ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان قصرشیرین از پایانه مرزی پرویزخان و خسروی بازدید کرد.

 

وی در این بازدید به خبرنگاران گفت: مردم استان کرمانشاه طی هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه قرار داشته و بیشترین فداکاری ها را از خود نشان دادند و اکنون شایسته هر گونه خدمتگزاری هستند.

 

شعری مقدم با اشاره به امنیت موجود در مرزهای قصرشیرین، افزود: همکاران ما بررسی های لازم در خصوص اینکه چه محصولاتی برای صادرات به کشور عراق مناسب تر است را انجام داده و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

 

معاون وزیر نفت بر لزوم فراهم کردن شرایط برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران خواستار امنیت فیزیکی و اقتصادی هستند و ما باید به آنان بقبولانیم که قصرشیرین یکی از مناطق امن کشور برای سرمایه گذاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: اخیرا مصوبه ای توسط مجلس به تصویب رسیده که صنعت پتروشیمی در صنایع پایین دست نیز ایجاد شود که پیشتر این اجازه داده نشده بود.

 

شعری مقدم افزود: به راحتی می توان صنایع پایین دست پتروشیمی را در قصرشیرین ایجاد کرد و بازار عراق هم نیازمند این صنایع است.