معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام استان کرمانشاه مطرح کرد:

حمایت خیرین از ۳۱۸ خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285079|12:50 - 1394/03/24
نسخه چاپی
حمایت خیرین از ۳۱۸ خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از حمایت حامیان نیکوکار از ۳۱۸ خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.

به گزارشامروله، جهانشاه پیونده اظهار داشت: ۳۱۸ خانوار دارای بیمار خاص و صعب العلاج استان از حمایت حامیان خیر بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه خانوارهای مذکور در قالب طرح محسنین مورد حمایت حامیان نیک اندیش قرار گرفته اند گفت: حامیان خیر در طرح محسنین به اکرام فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت غیرفوت سرپرست (غیر یتیم) با اولویت خانواده های دارای بیمار صعب العلاج می پردازند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه یک هزار و ۱۸۱ خانوار محسنین در استان کرمانشاه از حمایت یک هزار و ۴۴۲ حامی نیکوکار بهره مند می شوند، افزود: در سال ۹۳ قریب به شش میلیارد ریال از سوی حامیان نیکوکار به خانوارهای محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مساعدت شده است.

 

به گفته پیونده حداقل سرانه کمک هر یک از حامیان خانوارهای محسنین ماهیانه بیش از ۳۰۰ هزار ریال است که در راستای تامین معیشت و هزینه های روزمره زندگی به این خانوارهای نیازمند می کنند.

 

وی اظهار امیدواری کرد که در سالجاری حداقل سرانه کمک حامیان به خانوارهای محسنین به ۵۰۰ هزار ریال افزایش یابد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد