فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب:

خودروی پژو با ۲۴۴ مورد تخلف در اسلام آباد غرب توقیف شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285133|12:37 - 1394/03/26
نسخه چاپی
خودروی پژو با ۲۴۴ مورد تخلف در اسلام آباد غرب توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه از توقيف يك دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با بيش از ۶۲ ميليون ریال خلافی و ۲۴۴ تخلف حادثه ساز خبر داد.

به گزارشامروله،  سرهنگ بهروز سرتيپ نيا اظهار داشت: ماموران پليس راهنمائی و رانندگی در سطح شهر اسلام آباد غرب يک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ رابه علت حرکت غير متعارف توقيف کردند.

 

وی افزود: در بررسی سوابق تخلفاتی اين خودرو مشخص شد، دارای ۲۴۴ مورد تخلف حادثه ساز شامل سرعت غير مجاز، حرکت مارپیچ، رانندگی در حالت مستی و مصرف داروهای روان گردان، حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزاد راه ها و عبور از چراغ قرمز و حرکات نمايشی مانند دور زدن در جا است.

 

سرتیپ نیا تصريح کرد: اين خودرو همچنین دارای بالغ بر ۶۲ ميليون ريال جريمه پرداخت نشده است.

 

اين مقام مسئول تاکيد کرد: براساس قانون رسيدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شركت در كلاس آموزشی و سير مراحل قانونی به پليس راهنمائی و رانندگی معرفی و خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

 

وی در پایان گفت: هدف پليس از اعمال قانون كسب در آمد نيست بلكه به دنبال اين است تا رانندگان توجه بيشتری به رعايت قوانين و مقررات داشته و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا كنند و با رانندگی صحيح الگوهای عملی مناسبی برای ديگران باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد