سرهنگ عظیمی:

پدافند غیر عامل راهی برای مدیریت آسیب پذیری در زمان بحران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285158|00:15 - 1394/03/27
نسخه چاپی
پدافند غیر عامل راهی برای مدیریت آسیب پذیری در زمان بحران است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل آزمونی برای مدیریت زمان بحران توسط دستگاه های اجرایی و خدمات رسان می باشد.

به گزارشامروله،  سرهنگ عزت الله عظیمی در جلسه ستاد پدافند غیر عامل شهرستان صحنه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و افزود: در سیاست‌های کلی نظام پدافند غیر عامل که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده بر پدافند غیرعامل به‌عنوان مجموعه اقدامات غیر مسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن می‌شود، تأکید شده است.

 

وی در ادامه با بیان فعالیت استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود:  دشمنان قسم خورده نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب می باشند و به همین دلیل تمام دستگاه های مربوط با استفاده از پدافند غیر عامل آماده دفاع و مدیریت بحران احتمالی باشند.

 

سرهنگ عزت الله عظیمی با اشاره به اینکه آمادگي و تقويت بنيه پدافند غيرعامل در جایگاه خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش تقویت می کند تصریح کرد : برگزاری برنامه های مربوط بویژه رزمایش پدافند غیر عامل آزمونی برای مدیریت زمان بحران توسط دستگاه های اجرایی و خدمات رسان می باشد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان گفت: پدافند غیر عامل یعنی ما در بحران های کلان و خرد خسارت احتمالی را مدیریت ، و به نقطه صفر برسانیم.