فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

اعضای باند سارقان مامورنما در کرمانشاه دستگير شدند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285186|11:15 - 1394/03/28
نسخه چاپی
	اعضای باند سارقان مامورنما در کرمانشاه دستگير شدند
مرصاد نیوز: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگيری باند سارقان مامورنما در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشامروله، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: درپی وقوع يک فقره سرقت در حوالی روستای چشمه سفيد کرمانشاه اکيپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايی، مامور رسيدگی به موضوع و شناسايی و دستگيری سارقان شدند.

 

وی افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد که يک دستگاه اتوبوس ولوو حامل زائران عراقی از محور کرمانشاه به مقصد استان قم در حال حرکت بوده است که سه مرد جوان از سرنشينان يک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ اتوبوس را متوقف می کنند و مدعی حمل دلار جعلی توسط مسافران می شوند و در واقع متهمان با در اختيار داشتن بی سيم و ساير تجهيزات تحت عنوان مامور مبادرت به سرقت پول از مسافران می کردند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصريح کرد: متهمان از راننده اتوبوس درخواست کرده بودند که پشت سر آنان حرکت کند و اتوبوس را به همراه مسافران به مقر آنان دلالت دهد.

 

سردار امان اللهی افزود: متهمان از ۶ مسافر اتوبوس ۱۰ ميليون و ۶۰۰ دينار عراقی، ۲ هزار و ۲۰۰ دلار و چهار ميليون تومان به سرقت برده و از محل متواری شدند.

 

اين مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به اهميت موضوع و تاکيد بر کشف سرقت صورت گرفته با بهره بردن از اطلاعات و شگردهای پليسی و تلاش شبانه روزی روز گذشته سارقان شناسايی شدند.

 

سردار امان اللهی گفت: در عملياتی حساب شده ۲ نفر از سارقان دستگير شده و به جرم خود با همدستی ۲ نفر ديگر اعتراف کردند.

 

وی در پايان با بيان اينکه با اطلاعات به دست آمده از سوی متهمان ۲ همدست ديگر سارقان شناسايی و دستگير شدند، گفت:خودروی مورد استفاده در سرقت هم توقيف و به پارکينگ منتقل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد