طی پیامی/

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 285234|00:00 - 1394/03/30
نسخه چاپی
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند
پایگاه خبری امروله : شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان و مردم شریف و شهید پرور ایران و بالاخص شهروندان صحنه تبریک گفتند.

به گزارشامروله، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صحنه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به مسلمانان و مردم شریف و شهید پرور ایران و بالاخص شهروندان صحنه تبریک گفتند.

در این پیام آمده است :

 

 حلول ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا، ماه بهار قرآن، ماه کسب تقوی وفضیلت و ماه تقویت اراده وتسلط بر قوای اهریمنی برهمگان مبارک باد.


ماه رمضان ماه هم نشینی با قرآن وانس باکلام وحی است، ماه رمضان ماهی است که بندگان عاشق وروزه داران مخلص به مهمانی خالق هستی دعوت شده اند تا کنار سفره گسترده برکت، رحمت، مغفرت، آمرزش و کرامات حضرت حق حضور یابند وتقوی را که نتیجه آن است کسب نموده و به بصیرت که خود محصول تقوی است دست یابند تا از این طریق توشه یکساله را دریافت نمایند که میزبان این ماه فرموده است : " . . . وتزوّدوا فانّ خیرالزّاد التّقوی واتّقون یا اولی الالباب – وبرای خود توشه برگیرید حقیقتأ بهترین توشه تقوی است . (بقره /197).

 

بدیهی است که روزه در جبهه جنگ اقتصادی وفرهنگی سنگری مستحکم و زرهی نفوذ ناپذیر است، آری ماه مبارک رمضان برای روزه داران آگاه ، کلاس یک ماهه سیر وسلوک الی الله است که اهل ایمان را به وادی عشق وعرفان می رساند، در این ماه شیطان درغل و زنجیر و شیطان صفتان روسیاه ومأیوس می گردند، به همین جهت جرائم کاهش می یابد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد