تکرار اظهارات خلاف واقع در دولت راستگویان؛

آدرس غلط به افکار عمومی برای فرار از مسئولیت اعتدال زدایی/ "کی بود من نبودم" استاندار کرمانشاه + سند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 285240|08:17 - 1394/03/30
نسخه چاپی
آدرس غلط به افکار عمومی برای فرار از مسئولیت اعتدال زدایی/ "کی بود من نبودم" استاندار کرمانشاه + سند
استاندار بازنشسته کرمانشاه با سخنانی عجیب اعلام کرد که به دلیل ابلاغ وزارت کشور مبنی بر عدم اجازه به کار گیری مدیران بازنشسته مجبور شده است که از آزرمی و میرزایی به عنوان دو معاون خود خداحافظی کند!!

به گزارشامروله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، استانداری کرمانشاه چندی پیش در اقداماتی تحت تأثیر انحصارگرایی جریان مشائیسم این مجموعه که به شدت متأثر از قومیت گرایی و حزب گرایی عناصر وابسته به مثلث کارگزاران، اعتدال و توسعه و بقایای گروهک منحله مشارکت است دست به تغییراتی در راستای آغاز نهضت حذف نیروهای اصلاح طلب معتدل، توانمند و بومی استان کرمانشاه زد.

 

در این راستا بعد از احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تغییر عنوان معاونت برنامه ریزی استانداری کرمانشاه به معاونت توسعه اقتصادی، به شکلی مخفیانه در جلسه ای که تنها به عنوان معارفه رئیس سازمان مدیریت اطلاع رسانی شده بود، اصغر میرزایی به عنوان یک اصلاح طلب معتدل و توانمند با محبوبیت بالا در میان جریان های مختلف سیاسی و اقتصادی، برکنار شد.

 

بعد از آن بود که استانداری کرمانشاه تحت فشار افکار عمومی با درج توضیحاتی خلاف واقع اعلام کرد که معاونت برنامه ریزی استانداری (با مدیریت اصغر میرزایی) از چارت حذف شده و ما مجبور به خداحافظی از اصغر میرزایی بودیم در غیر این صورت استانداری تمایلی به خداحافظی از وی نداشته است! شبکه اطلاع رسانی مرصاد در همان روزها با انتشار نامه وزارت کشور اثبات کرد که ادعای استانداری کرمانشاه خلاف واقع است و حذف معاونت در کار نبوده است بلکه تنها تغییر عنوان و ترکیب دفاتر زیر مجموعه معاونت برنامه ریزی به دلیل تشابه اسمی و برخی واگذاری وظایف بوده است و استاندار کرمانشاه اگر آنگونه که بارها تحت فشار افکار عمومی از عملکرد میرزایی ابراز رضایت کرده می توانست ابلاغ وی را برای ادامه کار صادر کند. (گزارش مفصل همراه با سند مرصادنیوز در اثبات توضیحات خلاف واقع استانداری را ازاینجاببینید)

 

اما روز پنجشنبه هفته گذشته استاندار کرمانشاه پس از ماه ها تلاش و دوندگی برای ابقای آیت الله آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری و بعد از تذکر وزارت کشور مبنی بر کفایت اصرار های استاندار، مراسم تودیع آزرمی برگزار شد، جایی که استاندار کرمانشاه به جای پذیرفتن با شهامت برکناری که انجام داده و ابقایی که نتوانسته انجام دهد در روز نخست ماه مبارک رمضان اظهاراتی کرد که در همان جلسه تکذیب شد!

 

استاندار بازنشسته کرمانشاه با سخنانی عجیب اعلام کرد که به دلیل ابلاغ وزارت کشور مبنی بر عدم اجازه به کار گیری مدیران بازنشسته مجبور شده است که از آزرمی و میرزایی به عنوان دو معاون خود خداحافظی کند!! 

 

اظهارات استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع معاون سیاسی و امنیتی استانداری  (خبرگزاری دولت برگرفته از پورتال استانداری)

 

این اظهارات خلاف واقع در حالی است که آیت الله آزرمی معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری کرمانشاه در همان جلسه صراحتا پاسخ استاندار کرمانشاه را با واکنشی جالب داد و با گلایه از وزارت کشور، از اینکه آنها تحت تأثیر خواسته های افرادی خارج از  این وزارتخانه اقدام به برکناری او کرده اند ابراز تأسف کرد. (کنایه آزرمی به جریان مشائیسم استانداری در چیدمان معادلاتی برای رفتن اوست).

 

اظهارات آزرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در مراسم تودیع (خبرگزاری دولت برگرفته از پورتال استانداری)

 

در خصوص برکناری مخفیانه اصغر میرزایی از حوزه معاونت سیاسی و نسبت دادن آن به خواست وزارت کشور نیز شاید اثبات خلاف واقع بودن آن بسیار آسان تر از دلیل رفتن آیت الله آزرمی باشد که خودش در همان جلسه آن را تکذیب کرد.

 

بر اساس اطلاع از منابع موثق اصغر میرزایی معاون سابق برنامه ریزی استانداری کرمانشاه یک هفته پیش از برکناری مخفیانه، قرارداد کاری خود با وزارت کشور را به امضا رسانده است و عدم معرفی وی به عنوان سرپرست معاونت توسعه اقتصادی و ترجیح سپردن دو معاونت به یک نفر از حلقه بسته! خواست خود استاندار و مشاورینش بوده است.

 

همچنین پیغام استاندار کرمانشاه به مجتبی نیک کردار دیگر معاون بومی و معتدل استانداری کرمانشاه در حوزه امور عمرانی مبنی بر استعفا و نپذیرفت وی نیز دلیل دیگری است که حذف اصلاح طلبان معتدل خواست خود استاندار است.

 

به هر حال استدلال استاندار مبنی بر برکناری به دلیل بازنشسته بودن و اجبار وزارت کشور در این خصوص را اگر حتی با تمام این دلایل بپذیریم بهتر است خود استاندار کرمانشاه نیز به دلیل بازنشسته بودن از سمت خود خدا حافظی کند.