گزارش

قصابهای کنگاوری به بهانه ارزانی گوشت اعتصاب کردند/ فرماندار: پروانه کسب اجحاف کنندگان به حقوق مردم را باطل می کنیم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 285241|05:18 - 1394/03/30
نسخه چاپی
قصابهای کنگاوری به بهانه ارزانی گوشت اعتصاب کردند/ فرماندار: پروانه کسب اجحاف کنندگان به حقوق مردم را باطل می کنیم
قصابهای شهرستان کنگاور به علت آنچکه ارزان بودن قیمت گوشت در این شهرستان عنوان داشته اند اعتصاب کرده و از عرضه گوشت به شهروندان خودداری می کنند.

به گزارشامروله، به نقل از  آفتاب کنگاور چند روزی است که قصابان شهرستان کنگاور درب مغازه های خود را به علت ارزان بودن قیمت گوشت در این شهرستان بر روی مردم بسته اند و عرضه مواد پروتئینی که جزئی از نیاز مردم این شهرستان است خودداری می کنند.

 
 
طبق شنیده ها این قصابان درخواست دارند قیمت گوشت قرمز را  30 هزار تومان اعلام کنند و به خاطر این موضوع چند روزی است که درب مغازه های را باز نمی کنند تا اینکه قیمت پیشنهادی آنها به تصویب برسد.

 

بر اساس این گزارش ظاهرا اکثر فعالان صنف قصابی در شهرستان کنگاور با یکدیگر مناسبات فامیلی دارند.
 
 
اجازه اجحاف در حق مردم را به احدی نمی دهیم

 

فرماندار شهرستان کنگاوردر گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور اظهار داشت:   ما که نباید طبق تصمیم عده ای از افراد  که در پی کسب منافع خودشان و بی توجه به وضع درآمدی مردم هستند قیمت را تعیین کنیم.
 
 
وی با اشاره به قیمت اعلام شده از طرف ستاد بازارگفت: قیمتی که ستاد بازار بعد از در نظر گرفتن هزینه های آب برق و هزینه اجاره مغازه برای قیمت گوشت  طی آنالیز قیمتی در نظر گرفته است 27 هزار تومان برای گوشت گوساله است که  بسیار عادلانه و  منطقی تعیین شده است و جایی هیچ گونه اعتراضی نیست.
 
 
وی تاکید کرد: اجازه اجحاف  در حق مردم را به احدی نخواهیم داد.  گوشت به وفور در بازاروجود دارد و امروز دوتن دیگر هم وارد شده است و در حال توزیع است.

 

وی در پایان تصریح کرد:  قصابی های زیادی باز هستند و به آن دست از قصابی های معترض هم فرصت داد شده است. اگر  تا شنبه عرضه نداشته باشند پروانه کسب آنها ابطال خواهد شد و آنهایی  هم که باز هستند اگر تا شنبه گوشت گوساله را توزیع نکنند مجوز توزیع گوساله  از آنها لغو خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد