رحمت آبادی به مهر خبر داد:

۱۰۳ هزارتن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285246|10:52 - 1394/03/30
نسخه چاپی
۱۰۳ هزارتن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خریداری شد
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به پایان یافتن برداشت گندم از مناطق گرمسیری استان، گفت: تا کنون ۱۰۳ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

به گزارشامروله، 

مظفر رحمت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۸ مرکز در استان کرمانشاه کار خرید گندم از کشاورزان را بر عهده داشته که در سه شیفت و به صورت شبانه روزی گندم را از کشاورزان تحویل می گیرند.

وی از خرید تضمینی ۱۰۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان تا کنون خبر داد و افزود: تا الان ۸۹ درصد پول کشاورزان به آنها پرداخت شده است.

رحمت آبادی با اشاره به پایان یافتن خرید گندم از کشاورزان در مناطق گرمسیری استان، خاطر نشان کرد: کار برداشت و خرید گندم از کشاورزان در مناطق سردسیری آغاز شده که تا مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته ۶۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است، تصریح کرد: با توجه به کاهش بارندگی پیش بینی می شود این میزان امسال به ۴۰۰ هزار تن برسد.

وی یادآور شد: خرید تضمینی گندم با قیمت هر کیلو گندم معمولی ۱۱ هزار و ۵۵۰ ریال و گندم دروم ۱۱ هزار و ۸۸۰ ریال انجام می شود.

رحمت آبادی در پایان در خصوص ساعات کار نانوایی ها در ماه رمضان نیز گفت: خبازی ها همانند گذشته در سه شیفت فعالیت خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد