فرماندار کرمانشاه عنوان کرد:

احزاب برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285323|11:02 - 1394/04/01
نسخه چاپی
احزاب برای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنند
فرماندار کرمانشاه با اشاره به وظیفه سنگین احزاب در آگاهی بخشی به جامعه، گفت: احزاب باید در جهت تنویر افکار عمومی و ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم تلاش کنند.

به گزارشامروله، فضل الله رنجبر در دیدار با اعضای جامعه دانش آموختگان و دانشجویان کرمانشاه(جاداک) با تاکید بر اهداف دولت تدبیر و امید در ایجاد تعامل سازنده با تمامی گروه‌های سیاسی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، گفت: مفتخریم که در دولتی فعالیت می‌کنیم که برخاسته از مردم و پیگیر مطالبات آنها است.

وی افزود: دولت با کاهش شدید بودجه روبرو است و در شرایطی بسیار سخت کشور را اداره می‌کند و در این شرایط است که تمامی احزاب  و گروه‌های سیاسی باید با همدلی و همزبانی در فکر اعتلای کشور و پیشرفت آن باشند.

فرماندار کرمانشاه گفت: باید فضای نشاط و امیدی را که در کشور پدید آمده حفظ کرد و در جهت استحکام آن بکوشیم.

رنجبر همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری تصریح کرد: وظیفه ما برگزاری یک انتخابات پر شور مردمی و سالم و قانونمند است و در این راستا تمامی احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل باید کمک کنند تا انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

رنجبر با اشاره به وظیفه سنگین احزاب در آگاهی بخشی به جامعه، گفت: احزاب باید در جهت تنویر افکار عمومی و ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم تلاش کنند و جامعه را از کاستی‌ها و مشکلات موجود که در صدد ایجاد مانع در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید هستند آگاه نمایند.

رنجبر با بیان اینکه همه احزاب قانونی و شناسنامه دار از درجه اهمیت برخوردار هستند، گفت: فرمانداری کرمانشاه  در نظر دارد طی برنامه و جداول خاص زمانی با تمامی احزاب اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل دیدار کرده و با نقطه نظرات آنان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه کرمانشاه آشنا شده و آنها را در صورت لزوم کاربردی نماید.

حمیدرضا صمدی دبیرکل جامعه دانش آموختگان و دانشجویان کرمانشاه  نیز در این نشست برگزاری چنین دیدارهایی را توسط فرمانداری کرمانشاه بی سابقه دانست و آن را گامی مهم در جهت تقویت تعامل احزاب با مسئولان ذکر کرد.

 صمدی با اشاره به اهداف جاداک گفت: حزب جامعه دانش آموختگان و دانشجویان کرمانشاه در غرب کشور اولین حزب شناسنامه داری بود که در دهه هفتاد فعالیتهای  سیاسی  خود را آغاز کرد و در جهت قانون و قانونمداری خواستها و مطالبات خود را مطرح می کند.

صمدی گفت: 30درصد اعضای این حزب دارای مدرک دکترا،  60 درصد کارشناسی ارشد و ده درصد هم دارای مدرک کارشناسی هستند و همگی از سیاسیون و فعالانی با تجربه  هستند که در چارچوب قانون حرکت می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد