مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه:

ارائه به موقع اظهارنامه ها شرط برخورداری ازمعافیت مالیاتی است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 285362|11:33 - 1394/04/02
نسخه چاپی
	ارائه به موقع اظهارنامه ها شرط برخورداری ازمعافیت مالیاتی است
مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی رانیمه اول تیر ماه عنوان کرد وگفت: درصورت عدم تسلیم مودیان از معافیت مالیاتی پایه به میزان ۱۲۰ میلیون ریال محروم می شوند.

به گزارشامروله،  هادی ملکشاهی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای خرداد ماه فصل تسلیم اظهارنامه های مالیاتی آغاز شده که نیمه اول تیرماه مهلت آن به پایان خواهد رسید.

 

وی افزود: مودیان می توانند با مراجعه به سامانه امور مالیاتی به آدرس tax.gov.ir نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خود اقدام کنند.

 

ملکشاهی ادامه داد: مودیان می توانند با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل اظهار نامه مالیاتی اقدام کرده و نیازی به ارائه نسخه چاپی نیست.

 

مدیر کل امور سازمانم الیاتی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مودیان در صورت عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی از معافیت مالیاتی پایه به میزان ۱۲۰ ریال محروم خواهند شد.

 

وی یادآور شد: لازم به ذکر است که امسال مودیان باید قبل از تسلیم اظهار نامه مالیاتی نسبت به ثبت نام کد اقتصادی نیز اقدام کنند.

 

نصب صندوق های فروش از سوی مودیان

 

این مسئول همچنین اظهار داشت: آن دسته از مودیانی که مشمول نصب صندوق های فروش هستند در صورت عدم نصب طبق ماده ۱۲۱ برنامه پنجم توسعه و ۷۱ قانون نظام صنفی امکان برخورداری از معافیت مالیاتی پایه را نخواهند داشت.

 

ملکشاهی گفت: سازمان امور مالیاتی در سال های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ سی اولویت جهت نصب صندوق های فروش را اعلام و در سامانه امور مالیاتی قرار داده است.

 

وی افزود: هزینه نصب صندوق های فروش از درآمد مشمول مالیات سال نصب برخوردار می شود.

 

ملکشاهی یادآور شد: مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری این صندوق های فروش از طریق سازمان صنعت و معدن به اتاق اصناف اعلام و اتحادیه ها نیز صنف های مختلف را نسبت به نصب این صندوق ها ملزم می کنند و وظیفه سازمان امور مالیاتی تنها اولویت بندی نصب صندوق های فروش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد