حجت الاسلام حاج آخوند:

مردم متدین و انقلابی کرمانشاه به دلیل اهانت به روحانیت مکدر شدند/ سخنان استاندار شایسته نبود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 285642|12:02 - 1394/04/11
نسخه چاپی
مردم متدین و انقلابی کرمانشاه به دلیل اهانت به روحانیت مکدر شدند/ سخنان استاندار شایسته نبود
حجت الاسلام محمد حاج آخوند از روحانیون برجسته کرمانشاه اظهار داشت: قطعا تمثیلی که روز گذشته در جلسه معارفه شهردار جدید کرمانشاه توسط استاندرمحترم به کار برده شده شایسته نبود که باعث تکدر خاطر مردم متدین و انقلابی کرمانشاه شد .

به گزارشامروله، حجت الاسلام محمد حاج آخوند در گفتگو با خبرنگار مغرب اظهار داشت: قطعا تمثیلی که در جلسه معارفه شهردار جدید کرمانشاه توسط استاندرمحترم به کار برده شده شایسته نبود که باعث تکدر خاطر مردم متدین و انقلابی کرمانشاه شده است.

 

 

وی افزود: بنده به سهم خودم از تمام مسئولان دغدغه مند، نمایندگان، ائمه محترم جمعه و علی الخصوص مردمی که از این اظهار نظر مکدر شده  و  به ساحت روحانیت اظهار علاقه کرده اند تشکر می نمایم.

 

 

حاج آخوند در ادامه با اشاره به صحبت های استاندار کرمانشاه و مثبت ارزیابی کردن عذرخواهی استاندار افزود: از ایشان که به اذعان خودشان در یک خانواده علاقه مند به روحانیت تربیت شده توقع چنین مطلبی نمی رفت.

 

فرزند آیت الله حاج آخوند، حل و فصل مشکلات مردم را بر پرداختن به مسائل حاشیه ای ارجح دانست و اظهار داشت: ان شاالله مسئولین دست به دست هم بدهند و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای اهتمام به حل مشکلات مردم از جمله بیکاری داشته باشند.

 

 

حاج آخوند با تاکید بر مشکلات زیاد استان کرمانشاه به نسبت استان های مشابه تصریح کرد: شاهد هستیم مسائلی مانند بیکاری در استان کرمانشاه نسبت به استان هایی با شرایط مشابه بیشتر دیده است که همین امر می طلبد مسئولین به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای نسبت به رفع این قبیل مشکلات اهتمام ورزند.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد