دبیر هیات قایقرانی استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام بانوی کرمانشاهی به مسابقات المپیک دانشجویی کره جنوبی

سرویس: ورزشیکد خبر: 285643|12:07 - 1394/04/11
نسخه چاپی
 اعزام بانوی کرمانشاهی به مسابقات المپیک دانشجویی کره جنوبی
دبیر هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور 3 ورزشکار کرمانشاهی در کلاس بین المللی اسلالوم کشور خبر داد.

به گزارشامروله، وحید چراغی در گفتگو بامرصاد اسپرتاظهار داشت: از سوی فدراسیون قایقرانی کشور یک دوره کلاس بین الملی در بخش اسلالوم از 8 تیر ماه امسال به مدت یک هفته در دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری است.

 

 

چراغی ضمن اشاره به اینکه این دوره از کلاس ها با حضور ورزشکاران سراسر کشور و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، گفت: امیر محمد فتاح پور؛ حدیث شعبانی و سونیا گماری اسامی ورزشکاران کرمانشاهی هستند که به نمایندگی از استان در این دوره از کلاس ها حضور دارند.

 

 

وی از حضور " پیر " مدرس توانمند فرانسوی در این دوره از کلاس ها خبر داد و گفت: شناخت جریان آب، طراحی پیست، آشنایی با ایمنی در آب و  داوری و ... از جمله سر فصل های مورد نظر در این دوره از کلاس ها است.

 

 

دبیر هیات قایقرانی استان کرمانشاه در ادامه از اعزام نازنین رحمانی به گوانگجو کره جنوبی خبر داد و گفت: رحمانی ورزشکار کرمانشاهی است که به همراه 3 ورزشکار دیگر در قالب تیم ایران در رشته روئینگ جهت حضور در مسابقات المپیک دانشجویی به گوانگجو کره جنوبی اعزام شده اند.

 

 

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده استان در این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات از 14 الی 16 تیر ماه در حال برگزاری است که امید این را داریم نمایندگان کشورمان با عنوان قهرمانی به کشور بازگردند.