تحریریه مرصاد میزبان جوان تازه مسلمان از آمریکای لاتین؛

سرگذشت جوان آرژانتینی از بودیسم تا سربازی امام عصر (عج)/ وقتی آگوستینو "خلیل" شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 285688|10:06 - 1394/04/13
نسخه چاپی
سرگذشت جوان آرژانتینی از بودیسم تا سربازی امام عصر (عج)/ وقتی آگوستینو "خلیل" شد
نمونه ای از جوانانی که با تحقیق و پژوهش بسیار و تعمق و تأمل در میان ادیان الهی از بودایی و تصوف گرفته تا مسیحیت و یهودیت، دست آخر اسلام را برای یاری موعود آخرالزمانش برگزیده است، آگوستینو زوالیوس یا به عبارت بهتر خلیل است.

به گزارشامروله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، روی آوردن و گرویدن به اسلام ناب محمدی و مذهب تشیع در میان همه تکفیرها و اسلام هراسی ها در جهان روز به روز در حال افزایش است.

 

نمونه ای از جوانانی که با تحقیق و پژوهش بسیار و تعمق و تأمل در میان ادیان الهی از بودایی و تصوف گرفته تا مسیحیت و یهودیت، دست آخر اسلام را برای یاری موعود آخرالزمانش برگزیده است، آگوستینو زوالیوس یا به عبارت بهتر خلیل است.

 

وی همسری اهل سوریه دارد که حاصل این ازدواج فرزندی از تبار مسلمانان راستین است. خلیل با حضور در دفتر شبکه اطلاع رسانی مرصاد فضای خاصی را به تحریریه مرصاد بخشید.

 

وی با حضور در دفتر شبکه اطلاع رسانی مرصاد و در گفت و شنودی صمیمانه با خبرنگار ما پاسخ های روشن و شفافی داد که تلخیصی از آن در ادامه خواهد آمد.

 

 آگوستینو زوالیوس در این گفتگو اظهار داشت: امروز تمام قدرت دشمنان اسلام صرف ساختن یک اسلام دروغین مثل داعش و تکفیری ها می شود تا مردم را از حقیقت مهربانی و اثربخشی اسلام دور کنند. اینجا وظیفه مسلمانان است که با عمل به دستورات نجات بخش اسلام چهره واقعی این دین مهربانی را به دنیا معرفی کنند.

 

رسانه های ایرانی نقش مهمی در معرفی اسلام دارند

 

وی افزود: در این میان نقش رسانه های جهان اسلام یک جایگاه ویژه ای دارد. در میان همه شبکه های رسانه ای جهان اسلام نیز رسانه های ایرانی جایگاه خاصی دارند چرا که الگوی روشن و موفقی مانند انقلاب اسلامی را در اختیار دارند و می دانند که باید ابعاد مختلف شخصیت بی نظیری مثل امام خمینی را به جهان معرفی کنند. در این مسیر باید بسیار بیشتز از این تلاش شود چرا که انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) هنوز ظرفیت های دست نخورده زیادی برای معرفی دارند.

 

آگستینو گفت: چرا باید مردی با بلندی روح امام (ره) در رسانه های غرب به عنوان چهره ای خشن که فقط توانسته است بر یک حکومت غلبه کند نشان داده شود؟ چرا رسانه های ایران نتوانسته اند آنگونه که باید و شاید رسالت خود را در تبلیغ مکتب امام انجام دهند؟ با تمام تأثیری که دنیا و مخصوصا کشور من آرژانتین میبینم که از انقلاب ایران و از امام گرفته است اما باید گفت که هنوز جای کار زیادی مانده است.

 

این جوان تازه مسلمان آرژانتینی ادامه داد: نامه ای که رهبر انقلاب اسلامی ایران با نوشتاری قلبی برای جوانان دنیا نوشت از بسیاری از رسانه هایی که سالهاست دارند تلاش می کنند اثر گذار تر بود چرا که از سر اخلاص نوشته شده بود. بسیاری از مردم در آرژانتین این نامه را دست به دست می کردند و چون ایران را کشوری مقاوم در برای ظلم و آمریکا می دانند و اکثر آرژانتینی ها هم ماهیت ضد امپریالیست دارند نگاه ویژع تری به نامه داشتند. رسانه ها نیز باید همین اخلاص را در کار داشته باشند تا تلاش آنها اثر گذار باشد.

 

آگستینو در خصوص چگونگی گرایشش به اسلام نیز به سوالات خبرنگار مرصاد پاسخ داد.

 

وی گفت: پدرم وکیل است و با اینکه در ابتدا به خاطر همه تبلیغاتی که وجود داشت از اسلام می ترسید که تروریستم کند، بعد از روی آوردن من به اسلام و دیدن مهربانی های این دین و آشنایی نزدیک با آن امروز صراحتا می گوید که به مسلمان شدن من افتخار می کنند.

 

تلاش برای بدبین کردن مردم دنیا به انقلاب کم اثر بوده است

 

آگوستینو تصریح کرد: امروز برادران و خواهران من نیز با اسلام آشنا هستند و در تلاش هستم تا بتوانم آنها را به سمت اسلام سوق دهم.

 

وی در پایان تصریح کرد: در آرژاتین با حوادث گوناگونی مثل بمب گذاری های مجعول و ... سعی شد تا مردم را از ایران و از انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) روی گردان کنند و چهره بدی را از آن به اذهان مردم متبادر کنند اما همانگونه که اسلام هراسی تکفیری تأثیری در تضعیف اسلام نداشته است این اقدامات نیز انقلاب اسلامی را از چشم مردم آمریکای لاتین نینداخته است و مردم در آنجا مردم ایران را ملتی مقاوم می دانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد