طی سه ماهه اول امسال صورت گرفت؛

ورود ۱۸۵۸ پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 285691|10:10 - 1394/04/13
نسخه چاپی
ورود ۱۸۵۸ پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی کرمانشاه
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ورود ۱۸۵۸ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طی سه ماه ابتدایی امسال خبر داد .

به گزارشامروله، ایرج عزیزی در خصوص آمار پرونده های وارده و رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از هفتم فروردین تا هفتم تیرماه ۹۴، از ورود یک هزار و ۸۵۸ پرونده به شعب تعزیرات استان طی این مدت خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۸۷ پرونده نیز در این مدت مختومه شده است.

 

وی همچنین به تفکیک پرونده‌های تعزیزاتی طی این مدت پرداخت و گفت: در بخش کالا و خدمات از هفتم فروردین امسال تا هفتم تیرماه شاهد ورود یک هزار و ۵۴۸ پرونده به شعب تعزیراتی استان کرمانشاه بودیم.

 

عزیزی افزود: در همین مدت یک هزار و ۶۷۱ پرونده کالا و خدمات مختومه شده و ۱۶۸ پرونده نیز در شعب باقی مانده است. ۲۹۸ پرونده نیز از سال گذشته در شعب موجود بود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور ۴۴۹ میلیار ریال قرار محکومیت برای یک هزار و ۶۷۱ پرونده مختومه خبر داد و گفت: ۱۰ درصد از قرار محکومیت های صادر شده تاکنون وصول شده است.

 

وی تعداد پرونده های وارده سال ۹۳ را در بخش کالا و خدمات چهار هزار و ۴۲۰ پرونده اعلام کرد که تعداد چهار هزار و ۵۵۸ پرونده آن مختومه و ۳۳۷ پرونده در پایان سال باقی مانده بود.

 

عزیزی گفت: هم‌چنین ۴۷۵ پرونده نیز از قبل در شعب موجود بود.

 

وی با مقایسه تعداد پرونده‌های تعزیراتی در مدت ذکر شده از سال ۹۴ با مدت مشابه در سال ۹۳ از کاهش ۷۰ درصدی تعداد پرونده ها خبر داد و علت آن را اجرای ماده ۷۲ قانون نظام صنفی دانست.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور ۱۵۶ میلیارد ریال قرار محکومیت برای پرونده های سال ۹۳ خبر داد.

 

وی همچنین در مقایسه قرار محکومیت صادره مدت مشابه در سال ۹۳ با مدت ذکر شده در سال ۹۴ از رشد ۶۰ درصدی قرار محکومیت ها خبر داد.

 

رشد ۴۰ درصدی پرونده‌ های قاچاق کالا و ارز

 

عزیزی از ورود ۲۰۷ پرونده قاچاق کالا و ارز از هفتم فروردین امسال تا هفتم تیرماه به شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۰۳ پرونده مختومه و ۶۸ پرونده باقی مانده است. البته ۶۴ پرونده نیز از قبل در شعب تعزیراتی استان موجود بود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه میزان صدور قرار محکومیت برای این پرونده ها را ۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد.

 

وی همچنین میزان پرونده های وارده سال ۹۳ را ۱۷۸ فقره، پرونده های مختومه را ۱۷۷ فقره، پرونده های مانده را ۲۵ فقره و پرونده های موجودی از قبل را ۲۴ فقره اعلام کرد و صدور ۱۱ میلیارد ریال قرار محکومیت برای این پرونده ها خبرداد.

 

عزیزی از رشد ۴۰ درصدی پرونده ها و ۶۰ درصدی قرار محکومیت های صادره در مدت ذکر شده از سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۳ خبرداد.

 

وی هم‌چنین تعداد پرونده های وارده در بخش بهداشت، درمان و دامپزشکی در سال ۹۴ را ۱۰۳ فقره، تعداد پرونده های مختومه را ۱۱۳ فقره و تعداد پرونده های باقیمانده در شعب تعزیرات حکومتی را ۲۱ فقره عنوان کرد و گفت: ۳۱ پرونده نیز از قبل در این شعب موجود بود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، قرار محکومیت صادره برای این پرونده ها را ۴۳ میلیون تومان اعلام کرد.

 

کاهش ۵۰ درصدی تخلفات بهداشت و درمان

 

وی همچنین پرونده های وارده در بخش بهداشت و درمان در سال ۹۳ را ۲۲۱ فقره اعلام کرد و گفت: ۲۲۱ پرونده نیز در این مدت مختومه شده و ۱۳ پرونده در شعب باقی مانده است. هم‌چنین ۱۳ پرونده نیز از قبل در شعب تعزیرات استان موجود بود.

 

عزیزی قرار محکومیت صادره برای این پرونده ها را ۴۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از نظر تعداد تخلفات در این حوزه در قیاس مدت های مشابه سال ۹۴ و ۹۳ شاهد کاهش ۵۰ درصدی تخلفات و رشد ۱۰ درصدی جرایم بوده ایم.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از نظارت مستمر بر بازار خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت:  طی ۱۰روز ابتدایی ماه مبارک ۴۰ پرونده به  شعب تعزیراتی استان وارد شده که از این تعداد ۲۲ پرونده مربوط به شهرستان سنقر، ۱۰ پرونده مربوط به شهرستان جوانرود، دو پرونده قصرشیرین و هفت پرونده شهرستان پاوه است.

 

وی بر نظارت خود مردم به عنوان بهترین ناظرین و بازرسین تاکید کرد و گفت: مردم می توانند تخلفات احتمالی را به شماره پیامک ۳۰۰۰۵۶۹۱ و یا شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن، تجارت استان کرمانشاه اعلام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد