مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر

هیچ تعاونی و اتحادیه صنفی حق استفاده ازعنوان «آموزش و پرورش» را ندارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 285692|10:01 - 1394/04/13
نسخه چاپی
هیچ تعاونی و اتحادیه صنفی حق استفاده ازعنوان «آموزش و پرورش» را ندارد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: هیچ تعاونی و اتحادیه صنفی حق استفاده از عنوان «آموزش و پرورش» برای تبلیغ و فروش محصولات خود را ندارد.

به گزارشامروله، امان اله فرجی روز شنبه در سومین نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان افزود: اولیا دانش آموزان در هر جایی که خود صلاح بدانند می توانند نسبت به تهیه لباس و لوازم التحریر اقدام کنند و هیچ تعاونی و اتحادیه صنفی حق استفاده از عنوان آموزش و پرورش را ندارد.

 

وی تصریح کرد: هیچ مدرسه ای دانش آموزان را به فروشگاه و یا صنف خاصی معرفی نمی کند و در صورتی که تعاونی و یا صنفی از عنوان آموزش و پرورش استفاده نماید به مراجع ذیصلاح معرفی می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش روانسر با اشاره به استقرار کلاس نهم در دبیرستان های دوره اول این شهرستان اضافه کرد: برای سال تحصیلی جدید بیش از 550 دانش آموز دختر و پسر در کلاس نهم متوسطه اول ثبت نام می شوند و با توجه به تغییر نظام آموزشی کشور در مهر ماه 94 کلاس دهم یا سال اول متوسطه در دبیرستان های دوره دوم نداریم.

فرجی یادآور شد: به منظور تسهیل در امر ایاب و ذهاب دانش آموزان دبیرستانی روستاهای اطراف شهر روانسر تدبیری اتخاذ شود که دانش آموزان دبیرستانی یک روستا، براساس شعاع بندی مدارس، در یک مدرسه ثبت نام شوند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد