حجت الاسلام گودرزی :

هدف عالی روزه داری و هر عبادت دیگری ملاقات با خداوند تعال است

سرویس: شهرستانکد خبر: 285917|03:52 - 1394/04/23
نسخه چاپی
هدف عالی روزه داری و هر عبادت دیگری ملاقات با خداوند تعال است
پایگاه خبری امروله :مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: خداوند متعال هیچ بنده ای را کلف به انجام عملی نکرده است مگر اینکه برای اوهدف خاصی قرار داده باشد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین غلام رضا گودرزی در مراسم افتتاحیه حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحنه عنوان کرد : خداوند متعال هیچ بنده ای را کلف به انجام عملی نکرده است مگر اینکه برای اوهدف خاصی قرار داده باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عبادت همه ما هدفدار هستند تصریح کرد : یکی از عباداتی که برای انسان از سوی پروردگار تعیین شده است روزه می باشد که هدف اصلی آن رسیدن خلق به تقوا است.

 

حجت الاسلام گودرزی با بیان اینکه تقوا یک هدف میانی است تاکید کرد :شما باید با روزه گرفتن با تقوا شوید و بعد از اینکه با تقوا شدید با این ابزار به یک هدف عالی برسید که آن هدف عالی روزه داری و هر عبادت دیگری ملاقات شدن با خداوند متعال است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت : در روز قیامت تمام انسان ها دربهشت یا جهنم جای میگیرند و تنها راه فرار از جهنم و عذاب الهی کسب تقوا و رضایت خداوند متعال است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد