حجت الاسلام سید سامعی خبرداد

برپایی نماز جماعت در ۵۰ مسجد روستایی صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 285920|10:10 - 1394/04/23
نسخه چاپی
برپایی نماز جماعت در ۵۰ مسجد روستایی صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و برای استفاده حداکثری از فیوضات این ماه مبارک، در۵۰ مسجد روستایی این شهرستان نماز جماعت در ۳ وعده با حضور مبلغین اعزامی اقامه می‌شود.

" حجت الاسلام والمسلمین سید حسین سید سامعی " در گفتگو با امروله، عنوان کرد : به مناسبت ماه مبارک رمضان و برای استفاده حداکثری از فیوضات این ماه مبارک، در۵۰ مسجد روستایی این شهرستان نماز جماعت در ۳ وعده با حضور مبلغین اعزامی اقامه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه انجام فریضه نماز به صورت جماعت در روستاها مورد تاکید است اظهار داشت: ترویج و اشاعه این فرهنگ دینی و مذهبی باید مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام سید سامعی با اشاره به اینکه اقامه نماز مایه خیر و برکت و مصون ماندن جامعه از آسیب‌ها می‌شود افزود: اقامه نماز به صورت جماعت از ثواب و برکات مهمی برخوردار است که باید این مهم فرهنگ سازی شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه در پایان گفت: جزءخوانی قرآنی کریم، جلسات تفسیر قرآن، کلاس‌های آموزش قرآنی برای سنین مختلف و پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی از برنامه‌های این مساجد در ماه مبارک رمضان است.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد