اسدی:

سیستم جمع‌آوری زباله شهرک های جدید التاسیس صحنه مکانیزه شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 285981|13:21 - 1394/04/24
نسخه چاپی
سیستم جمع‌آوری زباله شهرک های جدید التاسیس صحنه مکانیزه شد
پایگاه خبری امروله : شهردار صحنه گفت: تجهیز شهرک های جدید التاسیس به مکانیزاسیون خدمات شهری آغازگر تحولی بزرگ در خدمت‌رسانی شهرداری صحنه به شهروندان می باشد.

" کیومرث اسدی " در گفتگو با امروله،  با بیان آنکه در گذشته زباله های شهر صحنه به شیوه غیرمکانیزه جمع آوری می شد، مکانیزه سازی این سیستم  را نتیجه تدابیر مدیریت شهری دانست و افزود: سیستم مکانیزه زباله ، حلقه مفقوده ای است که می تواند عملکرد سیستم مکانیزه جمع آوری زباله را در جهت نظافت هرچه بهتر شهر صحنه تکمیل کرده است.

 

وی در ادامه تجهیز مناطق شهر صحنه به مکانیزاسیون خدمات شهری را آغازگر تحولی بزرگ در خدمت‌رسانی شهرداری صحنه به شهروندان دانست و تصریح کرد : 100 مخزن جدید زباله  برای شهرک های جدید التاسیس خریداری شده است.

 

اسدی با این توضیح که در صورت ادامه مشارکت مردم و قرار دادن زباله‌ها در ساعت مشخص زباله‌ها در مکان‌ها و مخازن مشخصی جمع‌آوری می‌شود گفت: در طول روز هم ماشین‌هایی را مجهز می‌کنیم تا مخازن را شستشو دهند.

 


شهردار صحنه با اشاره به اینکه بهداشت محیط‌زیست درروش مکانیزه بهتر رعایت می‌شود، گفت: اجرای این طرح از پارامترهای اجرای استاندارد بهداشت و ایمنی محیط‌زیست است.

.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد