اختصاصی امروله؛

اسرائیل و دستیابی آن به بمب اتم / سیاست های دو دهم درصدی جهان

سرویس: شهرستانکد خبر: 286019|18:18 - 1394/04/25
نسخه چاپی
اسرائیل و دستیابی آن به بمب اتم / سیاست های دو دهم درصدی جهان
پایگاه خبری امروله : تعداد کل جمعیت یهود در تمام دنیا 13400000 نفر می باشد یعنی دو دهم درصد کل جمعیت دنیا را یهودیان تشکیل می دهند یا به عبارتی دیگر در این کره خاکی از هر 1000 نفر فقط 2 نفر یهودی هستند.

به گزارشامروله،  یادداشت // تعداد کل جمعیت یهود در تمام دنیا 13400000 نفر می باشد یعنی دو دهم درصد کل جمعیت دنیا را یهودیان تشکیل می دهند یا به عبارتی دیگر در این کره خاکی از هر 1000 نفر فقط 2 نفر یهودی هستند.

 

از این رقمی که یاد شد 4200000 در فلسطین هستند که کشور اسرائیل را تشکیل داده اند و 55500000 نفر دیگر این جمعیت در ایالات متحد آمریکا زندگی می کنند و 2 درصد کل جمعیت آمریکا را به خود اختصاص می دهند.600000 نفر در فرانسه ، 300000 در انگلیس یهودی هستند.

 

یهودی ها خود را مردم برگزیده خدا و غیر یهودی را برده و احشام خود می دانند و عقیده دارند که از نیل تا فرات به آنان تعلق دارد.

 

یهودی ها در تجزیه و تحلیل خود از وضعیت گذشته فهمیدند اگر چه در گذشته مبالغ زیادی پول در اختیار داشته اند ولی در مقوله مهم دیگر یعنی رسانه ها و مراکز علمی را نیز باید به تسلط خود درآوردند لذا تقریبا بعد از جنگ جهانی اول تمام قدرت های یهودی جهان روی این سه مقوله متمرکزشدند : 1-در اختیار قرار گرفتن پول ، طلا و مراکز مالی کشورهای دنیا2-دراختیار قرارگرفتن و سلطه بررسانه های گروهی دنیا3- کسب علم و تحصیل و در دست گرفتن مراکز علمی دنیا

 

 

 

 

 

آمریکا به عنوان تاثیرگذار ترین کشور دنیا و رسانه های قدرتمند کشورهای اروپایی در دست همین جمعیت 2 دردصدی است . آمریکایی ها می دانند که اگر کسی برده صهیونیست ها نباشد ، امکان ندارد به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود چون : 1-ثروت هنگفتی ندارد تا برای فعالیت های انتخاباتی خود هزینه کند که مردم او را بشناسند و در سطح رقبای خود قرارگیرد2-جهولای صهیونیست که اکثر رسانه های آمریکا در دست آنهاست به او پوشش خبری نخواهند داد و در نتیجه مردم آمریکا او را نخواهند شناخت.

 

هنری راث پژو کاندیدای مستقل ریاست جمهوری آمریکا در سال 1992 از رقبای بوش پدر یک میلیاردر آمریکایی است ، هنری راث پژو بیش از 60 میلیون دلار (210 میلیارد تومان ) برای تبلیغات انتخاباتی خود هزینه کرد اما تنها نوزده درصد از آرای مردم را به خود اختصاص داد.

 

3- اگر کاندیدای ریاست جمهوری مخالف صهیونیست باشد علیه او تبلیغات می شود 4- نمی تواند حداقل آرای الکترال 270 رای از 538 رای را به خود اختصاص دهد. لذا کاندیدا شدن برای ریاست جمهوری و این طرف و آن طرف زدن برایش کاری بیهوده ای است.

 

رئیس جمهور آمریکا در سال 1961 جان اف کندی تصمیم گرفته بود رابطه خود را با لابی صهیونیستی قطع کند ، بن گوریون ، نخست وزیر وقت اسرائیل  بر این باور بود که سیاست های کندی یک عقیده برای بقاء اسرائیل است.

 

 

 

 

فعالیت های هسته ای در زمان ریاست شیمون پرز با هماهنگی انگلیس ها آغاز شده و محومله های زیادی از انگلیس به اسرائیل می رود . سال 1963 دوم آوریل وقتی شیمون پرز به کاخ سفید رفت جان اف کندی درباره فعالیت های هسته ای اسرائیل از او سوال می کند ، جان اف کندی به چارلز بارت لیت می گوید صهیونیست ها در ارتباط با قدرت هسته ای خود دائما به من دروغ می گویند.

 

در سال 1961 تا 1963 دولت جان اف کندی فشار زیادی بر گوریون برای پذیرفتن بازرسی های بین المللی از سایت " دیمونا " و همچنین کناره گیری اسرائیل از ساخت سلاح هسته ای وارد کرد و در نهایت سال 1963 بن گوریون به خاطر این فشار ها استعفا کرده و لیونل اشکول نخست وزیر اسرائیل می شود.

 

جان اف کندی فشار بر اسرائیل را دنبال نمود و از دیدگاه اسرائیل  این شخص مانع برنامه هسته ای اسرائیل بود به همین دلیل می گویند کندی باید از سر راه برداشته و معاون اون جانسون سرکار بیاید . پس از ترور جان اف کندی در 22 نوامبر سال 1963 در ایالت تگزاس توسط یکی از عوامل موساد ، سیاست امریکا با اسرائیل 180 درجه تغییر می کند.