حجت الاسلام اخوان:

خطرات استفاده از ماهواره در جامعه باید فرهنگ سازی شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 286021|07:32 - 1394/04/25
نسخه چاپی
خطرات استفاده از ماهواره در جامعه باید فرهنگ سازی شود
پایگاه خبری امروله : حجت الاسلام والمسلمین اخوان در نشست مودت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: فرهنگ سازی در استفاده از ماهواره با مطرح کردن بحث های اجتماعی و بیان خطرات سوء آن در جامعه ، می تواند در دور ساختن خانواده ها از این دجال و کاهش آسیب های آن موثر باشد.

به گزارشامروله،  حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی اخوان در نشست مودت فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه صحنه عنوان کرد : امروز دشمنان ما که در سایر عرصه ها از جمله جنگ سخت ، جنگ اقتصادی و تحریم از ملت ایران شکست خورده است با تمام امکانات خود به عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی وارد شده است.

 

وی ضمن تشریح مضرات ماهواره و اهداف دشمن در ساخت برنامه های ماهواره ای افزود : دشمن در عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی ، برنامه های مورد نظر خود را برای تخریب بنیان خانواده های ایرانی و سست نمودن غیرت دینی بصورت 24 ساعته از طریق ماهواره پخش می نماید.

 

حجت الاسلام اخوان شبکه های ماهواره ای در رسانه های بیگانه و صهیونیستی با اغواگری از مخاطبین خود به تدریج هویت زدایی نموده و آنها را در مسیر اهداف پلید خود قرار می دهند . بر ماست که با روشنگری و هوشیاری ، جامعه را نسبت به اثرات منفی این پدیده شوم و دجال زمان آگاه سازیم.

 

این استاد حوزه علمیه در پایان گفت : فرهنگ سازی در استفاده از ماهواره با مطرح کردن بحث های اجتماعی و بیان خطرات سوء آن در جامعه ، می تواند در دور ساختن خانواده ها از این دجال و کاهش آسیب های آن موثر باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد