پژواک پیگیری های مرصاد:

عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود: خاک استان کرمانشاه به خون پیشمرگان کرد مسلمان رنگین است/ اهمیت تحقق دیدار مردم استان کرمانشاه با مقام معظم رهبری

سرویس: اخبار استانکد خبر: 286289|13:02 - 1394/05/03
نسخه چاپی
عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود: خاک استان کرمانشاه به خون پیشمرگان کرد مسلمان رنگین است/ اهمیت تحقق دیدار مردم استان کرمانشاه با مقام معظم رهبری
عضو شورای روحانیت اهل سنت جوانرود گفت: یکی از مهمترین مطالبات مردم این استان که خواسته و مطالبه دیرینه آنها از مسئولان است، مهیا کردن شرایطی برای دیدار هر ساله با مقام معظم رهبری است.

به گزارشامروله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد : مطالبه دیدار با رهبری برای اولین بار توسط شبکه اطلاع رسانی مرصاد مطرح شد و در 3 سال گذشته تاکنون توسط این رسانه پیگیری شده است تا محقق شود.

 

در این میان از ابتدای مطرح شدن آن، بارها مسئولین قول های مسائدی داده اند و در گفتگوهایی که داشته اند پیگیری این مطالبه عمومی و مردمی را خواستار شده اند.

 

بر همین اساس نیز با گسترش یافتن این مطالبه مردمی دیگر رسانه ها نیز با مطرح کردن این خواسته مردم برای تحقق این مطالبه مردمی تلاش کرده اند.

 

به گزارششبكه اطلاع رساني مرصادعضو شورای روحانیت اهل سنت جوانروددر گفتگو باجوانرود هه وال، اظهار داشت: ایثار، فداکاری و جان فشانی های مرزداران غیور استان کرمانشاه چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن بر کسی پوشیده نیست.

 

ملاهادی زکایی با اشاره به صدمات دشمنان به استان کرمانشاه افزود: این استان مرزی یکی از زخم دیده ترین استان های کشور در برهه های حساس تاریخ انقلاب بوده است.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه مسئولین به مطالبات مردم استان گفت: مردم استان کرمانشاه نقش مهمی در دفاع از مرزهای غرب و مناطق دیگر کشور داشته اند به طوری که هر نقطه از خاک این منطقه برای دفاع از تمامیت ارضی کشور به خون شهدای پیشمرگ مسلمان کرد رنگین است.

 

زکایی تاکید کرد: مسئولین با توجه به مطالبات مردمی شرایط لازم برای همدلی مردم استان را فراهم کرده و در ثبت و بادآوری هر ساله ایثارگری و جانفشانی ها نقش مهمی ایفا کنند.

 

عضو شورای روحانیت جوانرود با بیان اینکه استان کرمانشاه یکی از کلیدی ترین استان های کشور است، گفت: پس از ثبت سالروز عملیات مرصاد که نماد مقاومت مردم این استان در برابر متعرضین به آب و خاک این کشور است به عنوان روز ملی کرمانشاه، یکی از پسندیده ترین کارهایی که می تواند در پاسخ به از جان گذشتگی ها و رشادت های مردم این خطه مورد توجه قرار گیرد، تحقق خواست دیرینه مردم این خطه از کشور در خصوص دیدار هر ساله با مقام معظم رهبری است.

 

  وی خاطر نشان کرد: امید است مسئولین در تحقق این امر نهایت تلاش خود را به کار گیرند.