مرادی خبر داد

هفته ای پر مدال برای ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 290291|14:28 - 1394/09/28
نسخه چاپی
هفته ای پر مدال برای ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه + تصویر
پایگاه خبری امروله : چند دوره مسابقات ورزشی بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد که در این مسابقات واحد صحنه توانست رتبه های برتر را از آن خود کند.

" جلال مرادی  "در گفتگو باامروله، عنوان کرد :چند دوره مسابقات ورزشی بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد که در این مسابقات واحد صحنه توانست رتبه های برتر را از آن خود کند.

 

وی ادامه داد : در رشته ورزشی وشوو  وحید عظیمی ، امید نجفی ، میثم قزوینه و مازیار یاری مدال طلا و در گروه تیمی با توجه به تعداد شرکت کنندگان به مقام دوم دست پیدا کردند .

 

 مرادی خاطر نشان کرد : در گروه بدمینتون برادران نیز محمد نوری ، سعید اکبری و سیروس چراغی شرکت داشتند که پس از کسب نشان طلا در رده تیمی به مقام اول دست یافتند .

 

 وی تشریح کرد : مسابقات تنیس روی میز خواهران سمیرا ملکی ، سوسن سلیمان آبادی و مریم ابوطالبیان به مقام دوم انفرادی و تیمی بسنده کردند پس از آن مسابقات کاراته خواهران در سطح استان برگزار گردید که تیم صحنه با چهار نفر شرکت کننده حضور یافت و سوسن سلیمان آبادی ، ساحل عبدالتاجدینی و معصومه شکری مقام دوم و شکیبا قوی ساعد نیز به مقام سوم دست پیدا کردند که در رده تیمی به مقام دوم رضایت دادند .

 

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صحنه در پایان گفت : مسابقات دانشجویی در هر ترم طبق برنامه های تعیین شده از سوی سازمان مرکزی برگزار می گردد که تا کنون واحد صحنه با توجه به مقیاس واحد حرفهای بسیاری در زمینه تربیت بدنی و ورزش دانشجویی برای گفتن داشته و دارد که کسب مقام های پیاپی گویای همه چیز هست .  

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد