حسن زاده در گفتگو با امروله:

بیان تشکیل شورای رهبری توسط افراد یک جریان انحرافی است/ سران فتنه باید پاسخگوی اعمال خود باشند

کد خبر: 290390|11:50 - 1394/10/01
نسخه چاپی
	بیان تشکیل شورای رهبری توسط افراد یک جریان انحرافی است/ سران فتنه باید پاسخگوی اعمال خود باشند
پایگاه خبری امروله : کاندیدای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخاباتی کنگاور، صحنه و هرسین گفت : بیان مطلب تشکیل شورای رهبری با وجود رهبری مقتدر ،در اصل ایجاد یک جریان انحرافی در جهت تضعیف جایگاه ولایت است.

به گزارشامروله، " محمد تقی حسن زاده  " در گفتگو باامروله، عنوان کرد :بیان مطالبی با موضوع تشکیل شورای رهبری با وجود رهبری مقتدر و با بصیرت هیچ ضرورتی ندارد و این در اصل یک جریان انحرافی در جهت تضعیف جایگاه ولایت است.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری یک جانشین شایسته بعد از امام راحل توانسته کشور را در مسیر پر پیچ و خم خود به درستی هدایت و مدیریت کند.

 

حسن زاده تصریح کرد : خیلی از تفکر های سیاسی داخلی که دم از شعار دلسوزی نظام می زنند باید خود را در مسیر رهبری قرار دهند وفرامین ایشان را نصب العین خود قرار دهند.

 

افراد دخیل در فتنه 88 دشمنان نظام را خوشحال کردند

 

عضو مجمع کمیته ملی المپیک و پاراالمپیک جمهوری اسلامی ادامه داد: نماینده باید دارای سابقه روشنی باشد و در راستای پیشرفت و ارکان آن قدم بردارد.

 

وی در ادامه اشاره ای به سالروز حماسه نهم دی ماه داشت و تاکید کرد : خیلی افراد در جریان انتخابات 88 دچار اشتباه شدند و اگر نسبت به نتیجه آراء اعتراضی داشتند بجای اینکه نا ارامی ایجاد کنند از مسیر قانونی خود وارد عمل می شدند.

 

محمد تقی حسن زاده خاطر نشان کرد : اگر طرفداران یک کاندیدا و یا حتی خود کاندیدا بخواهد به بهانه اعتراض به نتیجه آراء به اصل انقلاب خدشه وارد کند یک کار اشتباه انجام داده است .

 

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت : حصر خانگی سران فتنه آن نیست که نظام بخواهد افرادی را از حقوق اجتماعی خود سلب کند بلکه حصر خانگی برای مراقبت و پیشگیری از ضربه های احتمالی به جامعه است.

 

 

 

 

هر عملی که باعث خوشحال شدن دشمن و تضعیف ولایت شود یک کار اشتباه است

 

حسن زاده بیان کرد : اگر رفتار های سران فتنه طوری باشد که مشکلاتی را برای نظام و جامعه ایجاد نکند حاکمیت اصرای به حصر خانگی این افراد ندارد و به عبارتی دیگر باید گفت این حصر بستگی به رفتار این افراد دارد.

 

وی با اشاره به اینکه قانون مداری باید تمام افراد جامعه از بالاترین سطح تا پایین ترین انجام گیرد تشریح کرد : اگر فردی برای نظام و افراد جامعه بخواهد مشکلی ایجاد کند باید چنین رفتاری با آن انجام گیرد چرا که همه در برابر قانون یکسان هستند.

 

این کاندیدای احتمالی مجلس دهم شورای اسلامی گفت : هر عملی که سبب خوشحال کردن دشمن و تضعیف ولایت شود یک کار غلط است اگر چه عده ای در انتخابات 88 به دنبال  همین مسئله بودند و فتنه را بوجود آوردند وبه ارزش های کا بویژه عاشورا و امام راحل توهین کردند.

 

وی ادامه داد : فتنه 88 بسیاری از جوانان ما را دچار مشکل کرد که هر کدام از افرادی که این مسئله را ایجاد کردند باید پاسخگو باشند.

 

کاندیدای احتمالی مجلس دهم در حوزه انتخاباتی کنگاور، صحنه و هرسین در پایان  با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات کمتر از حماسه 9 دی ماه 88 نمی باشد گفت : افراد نباید به دنبال انحرافات بروند بلکه از ارزش های شهداء ، امام راحل و مقام معظم رهبری گام بردارند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد