پنجمین همایش ملی «غدیر پژوهی» در کرمانشاه آغاز به کار کرد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 292158|12:31 - 1394/12/10
نسخه چاپی
 پنجمین همایش ملی «غدیر پژوهی» در کرمانشاه آغاز به کار کرد
مرصادنیوز: پنجمین همایش ملی غدیر پژوهی و سومین همایش ملی نجات بخشی و آینده جهان در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارشامروله، پنجمین همایش ملی «غدیر پژوهی» و سومین همایش ملی «نجات بخشی و آینده جهان» پیش از ظهر امروز دوشنبه در کرمانشاه آغاز شد.

 

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه در این رابطه گفت: این همایش امروز با برگزاری ۲ نشست علمی در محل مرکز تربیت معلم شهید رجایی و شهید صدوقی کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.

 

بهروز همتی اظهار داشت: محسن کرمی از اساتید استان کرمانشاه و حجت الاسلام صادقی از اساتید حوزه علمیه قم به عنوان سخنران در این دو نشست حضور دارند.

 

وی همچنین از برگزاری ۳ نشست علمی طی فردا در شهرستان های سنقر، اسلام آباد غرب و هرسین با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانی از اساتید حوزه علمیه قم خبر داد.

 

همتی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این همایش ها نیز روز چهارشنبه از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم اختتامیه با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم برگزار و از خانواده های شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

 

همتی گفت: در این مراسم که با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار می شود ۱۱ مقاله برتر همایش نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد